TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nagrody branży eventowej rozdane - MP Power Awards 2018

2018-03-27

SITE Poland był jednym z partnerów branżowych MP Power Awards, które zostały wręczone 23 marca w czasie uroczystej gali zorganizowanej przez portal MeetingPlanner.pl w budynku Trybuny Honorowej Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie.

r e k l a m a


Ponadto 21 marca w Warszawie w ramach tygodniowego cyklu spotkań branży MICE odbył się współorganizowany przez SOIT i SITE Poland Best Practice Day ramach Meetings Week Poland 2018, poświęcony stosowaniu dobrych praktyk przez profesjonalistów branży incentive.

Podczas pierwszej części konferencji przygotowanej przez stowarzyszenie SOIT dyskutowano m.in. o konsekwencjach wprowadzenia nowej ustawy o turystyce, która wchodzi w życie 1 lipca 2018 roku, a także o "białej księdze" dobrych przetargów, którą opracowali wspólnie organizatorzy incentive travel wraz z klientami z działów zakupów. W drugiej części dnia korzyści płynące z przynależności do stowarzyszenia SITE przedstawiła Eda Ozden (Meptur DMC ze Stambułu), członek Zarządu SITE Global, Krzysztof Celuch (Celuch Consulting), jako jeden z jurorów Crystal Awards - międzynarodowego konkursu organizowanego przez SITE, zachęcał polskich organizatorów wyjazdów incentive, aby aplikowali do konkursu.

Kolejna prezentacja, której pomysłodawcą był SITE Poland poświęcona była zagadnieniom bezpieczeństwa związanego z organizowaniem wyjazdów. Radosław Szafranowicz-Małozięć, pilot wycieczek i trener turystyki (Kadry Turystyki) i Łukasz Szozda szkoleniowiec i specjalista do spraw bezpieczeństwa (Outlander - Advisory and Training) dyskutowali o zagrożeniach, jakie w dzisiejszych czasach niesie ze sobą organizowanie wyjazdów zagranicznych. W trakcie swoich wystąpień zastanawiali się nad rodzajem zagrożeń występujących podczas imprez turystycznych, radzili, skąd czerpać wiedzę na temat bezpieczeństwa i schematów postępowania w sytuacjach zagrożeń, sugerowali w jaki sposób organizatorzy turystyki powinni opracować plan działania kryzysowego dla swojej organizacji.

Podczas MP Power Night - finału MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej poznaliśmy laureatów, nagrodzone projekty, obiekty oraz produkt eventowy roku. Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach.

Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Gala MP Power Night - finał konkursu MP Power Awards 2017, był także finałem Meetings Week Poland 2018.

MP POWER AWARDS - MP POWER PROJEKT

  • Event promocja marki B2B
    24h CodING hackathon (klient: ING Bank Śląski i ING Services Polska, agencja: Allegro)
  • Event promocja marki B2C
    Bestsellery Empiku 2016 (klient: empik, agencja: Allegro)
  • Event firmowy - celebracja
    Erdem x H&M (klient: H&M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency)
  • Event firmowy - integracja
    Zamykamy laptopy, otwieramy serca (klient: Bank Gospodarstwa Krajewgo, agencja: Rebelia Media Group)
  • Event firmowy - edukacja
    Świeża Krew do Pierwszej Pracy (klient: Bank Credit Agricole, agencja: endorfina events)
  • Pozostałe formy (dwie równoległe nagrody)
    II Warsaw Comic Con (Ptak Warsaw Expo, project własny)
    Gala Ekstraklasy 2017 (klient: Ekstraklasa SA, agencja: endorfina events)
  • Incentive travel B2E
    Ukryte pragnienia... wyjazd w nieznane (klient: Rossmann, agencja: InDreams)
  • Incentive travel BtoB
    Malezja Express (klient: Santander Consumer Bank, agencja: NU Horizons)
  • Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
    Dakar - najtrudniejszy wys cig s wiata (klient: Orlen Oil, agencja: United Partners)
  • Kongres
    41. Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie (klient: Narodowy Instytut Dziedzictwa, agencja: Berm Creative Production Group i ICE Kraków)
  • Targi
    WOMEX The World Music Expo 2017 (klient: Piranha Arts, agencja: ICP Group, współorganizator: Katowice Miasto Ogrodów)
  • Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
    H&M Dworzec (klient: H & M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency & Cut The Mustard)
  • kategorie towarzyszące
    CSR w branży eventowej
    Forum Humanum Mazurkas (projekt własny: MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel)
  • Catering
    Serwowana kolacja świąteczna dla ponad 1400 osób (klient: Jeronimo Martins Polska oraz Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, agencja: Event Partners, Melon Party Serwis Catering)
  • Oprawa wizualna
    Oprawa wizualna Gali Effie Awards 2017 (klient: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR, agencja Agencja Och i Ach - oprawa wizualna Pro4Media)


MP POWER AWARDS - MP POWER PROJEKT
  • Meeting planner - marketer lub właściciel biznesowy
    Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska
  • Meeting planner - dział zakupów
    Elena Dawidczyk, kierownik Zespołu Zakupów Usług Marketingowych, PKN Orlen
  • Meeting planner - stowarzyszenie
    prof. Jolanta Żyśko, rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, konsultant zarządu i narodowy korespondent European Association for Sport Management
  • Meeting planner - agencja eventowa
    Maciej Ledzion, partner, członek zarządu endorfina events
  • Meeting planner - agencja incentive
    Grażyna Grot-Duziak, regionalny dyrektor MICE (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia) Weco-Travel
  • Meeting planner - DMC/PCO
    Marta Kicler, business development director, Mazurkas DMC Poland
  • Meeting planner - team building/outdoor
    Jan Skrzypek, prezes TeamLabs
  • Convention Bureau
    Marta Wiśniewska, kierownik, Lubelskie Convention Bureau
  • Dostawca - venue
    Paula Fanderowska, zastępca dyrektora Krakowskiego Biura Festiwalowego ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków
  • Dostawca - multimedia
    Krzysztof Paradowski, prezes zarządu, Concept Music Art
  • Dostawca - catering
    Tomasz Melon, właściciel Melon Catering
  • Open
    Magdalena Piasecka, wiceprezydent Wrocławia


MP POWER AWARDS - MP POWER VENUE
  • Event venue
    Digital Knowledge Village, Warszawa
  • Biznes venue
    Airport Hotel Okęcie, Warszawa
  • Multi venue
    Nosalowy Dwór Resort & Spa Zakopane
  • Unique venue
    Hydropolis, Wrocław


MP POWER AWARDS - MP POWER PRODUKT
Beat the Box - interaktywny produkt team-buildingowy, Exprofesso

KREATYWNY ROKU BRANŻY EVENTOWEJ - konkurs towarzyszący MP Power Awards
Kreatywny Roku Branży Eventowej 2017
Michał Korejba, senior creative, Allegro

Młody Kreatywny Branży Eventowej 2017
Anastasiya Kyryllova, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji


Podczas finału MP Power Awards zostały wręczone także nagrody w konkursach Odkrycie Roku MPI Poland oraz Ekspozycja Roku 2017 Polskiej Izby Przemysłu Targowego.

ODKRYCIE ROKU MPI POLAND
Katerina Melnik, individual sales & e-commerce manager, Sound Garden Hotel Airport



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
nagrody MP Power awards MICE SITE Poland SOIT meetings week poland 2018


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję