Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Polski przewoźnik w dwudziestce najlepszych linii lotniczych na świecie
Opublikowane zostały wyniki już ósmej edycji rankingu AirHelp Score, który powstał na podstawie danych zebranych od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 r. W zestawieniu znalazło się 72 przewoźników.
Podobnie jak w ubiegłych latach, ranking został przygotowany w oparciu o trzy kryteria o jednakowej wadze: punktualność, jakość obsługi oraz rozpatrywanie reklamacji. Informacje pochodzą z analiz danych z wielu źródeł oraz z ankiet przeprowadzonych pośród ponad 40 tys. pasażerów z ponad 40 krajów.
Ponownie swoją pozycję umocnił LOT, który w tym roku zamyka pierwszą dwudziestkę rankingu (w 2018 - 29. miejsce, a w 2017 - 43. miejsce) i wyprzedził tym samym linie Wizz Air o dwie pozycje. W porównaniu z zeszłym rokiem węgierski przewoźnik odnotował spadek o 9 miejsc przede wszystkim ze względu na niższy wynik dotyczący punktualności oraz procesu rozpatrywania wniosków o odszkodowanie.
Druga popularna w Polsce tania linia lotnicza Ryanair nadal pozostaje w tyle rankingu i zajmuje w tym roku 68. pozycję (w 2018 - 67.). Zeszłoroczne wakacje i liczne strajki pracowników doprowadziły do znaczącego spadku, jeżeli chodzi o punktualność tego przewoźnika.
Nowa czołówka linii lotniczych na świecie
Tak jak w ubiegłym roku ranking AirHelp Score otwierają linie Qatar Airways z wynikiem końcowym 8,2. Natomiast duże przetasowania nastąpiły na kolejnych pozycjach. W tegorocznej edycji zestawienia 2. miejsce zajął amerykański przewoźnik American Airlines (awans z 23. lokaty), a 3. - meksykańskie linie Aeromexico (awans z 26. lokaty), które w tym roku otrzymały więcej punktów za punktualność oraz dbałość o obsługę.
Dużym zaskoczeniem jest Lufthansa, która po zeszłorocznym awansie na 2. miejsce spadła w tym roku na 24. pozycję (w 2017 - 28. miejsce). Przewoźnik częściej był niepunktualny oraz obniżył się w procesie rozpatrywania roszczeń pasażerskich.
Tegoroczna edycja AirHelp Score dowodzi, że linie lotnicze z wyższym wynikiem dotyczącym satysfakcji pasażerów zapewniają im coś więcej niż tylko punktualność. Należy pamiętać, że przewoźnicy mają do czynienia z nowym typem podróżnika: wykształconym, coraz bardziej świadomym swoich potrzeb i praw oraz zdolnym do wyboru spośród oferty linii lotniczych. Oznacza to, że nawet te linie, które nie są w stanie zapewnić punktualności na wysokim poziomie, mają szansę utrzymać pasażerów przywiązanych do swojej marki zapewniając im dobrej jakości obsługę po zakłóconym locie. Nasze badanie pokazuje, że linie lotnicze, które stawiają pasażerów na pierwszym miejscu i ponoszą odpowiedzialność na każdym etapie procesu rozpatrywania roszczeń o odszkodowanie, zdobywają zaufanie klientów na tak konkurencyjnym rynku lotniczym - podsumowuje Henrik Zillmer, CEO i współzałożyciel AirHelp.
AirHelp Score 2019 - 10 najlepszych linii lotniczych na świecie:
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Dział nagrody i wyróżnienia:
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Nowe gwiazdki Michelin w
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Sfinks Polska wprowadza dwie nowe marki na rynek gastronomiczny
Małopolscy przedsiębiorcy szkolili się z ustawy o imprezach turystycznych
Na Kujawach powstanie nowy park krajobrazowy
Wielka Brytania: Omikron i tak się rozprzestrzenił, dalsze zamknięcie granic nie ma sensu
Ministerstwo chce aby kolej była najważniejszą gałęzią transportu
Małopolska radzi jaką wodę dobrać do posiłku
LOT Metropolia Lublin ułatwi przewodnikom zbieranie turystów
Siedem polskich hoteli nagrodzonych przez HolidayCheck
10 powodów, dlaczego warto spędzić wakacje na jachcie w Chorwacji
Jak przyciągnąć turystów poza sezonem?
Rok po ŚDM - ile zostawili pielgrzymi?
Będzie możliwość zwiedzenia Kopca Kościuszki z przewodnikiem
Pizza Hut wprowadza flotę elektrycznych skuterów
Programy wsparcia dla turystyki
Prywatyzacja lotnisk nie rozwiąże wszystkich problemów
Wkrótce bez opłat detalicznych za roaming
Gdzie polecą Polacy na Święta i Nowy Rok?
Wkrótce zostaną zniesione wizy do USA dla Polaków?
Można składać oferty w Programie wsparcia turystyki
Best Harctur, Watra Travel z Lublina