Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Specjalista ds. podróży służbowych (praca zdalna)
- Specjalista ds Sprzedaży Usług Turystycznych
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Warszawa - project manager - incentive & event
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Linie Emirates oficjalnie zadebiutowały nowym uniformem zaprojektowanym dla zespołu obsługi pasażerów klasy premium & VIP, który odpowiada za płynny transfer przez międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB). Stroje dedykowane zespołowi obsługującemu klientów premium, nawiązują do kultowego wyglądu personelu pokładowego Emirates.
Linie Emirates, obsługujące pasażerów klasy premium i VIP w Dubaju, to niezwykle pracowity i pożądany zespół. Sam Dubaj jest chwalony jako główne miejsce docelowe dla najbardziej wymagających osób i centralny ośrodek światowej klasy spotkań, imprez motywacyjnych, konferencji i wydarzeń. Wyrafinowany uniform wprowadzony w centrum Emirates odzwierciedla wysoką jakość usług i dbałość o szczegóły oferowane klientom premium i VIP przybywającym do Dubaju lub podróżującym przez niego tranzytem.
Strój został zaprojektowany przez wewnętrzny zespół Emirates i dostępny jest w trzech wariantach: dla pań ze stylową spódnicą albo z eleganckimi spodniami, a dla panów trzyczęściowy garnitur. Podobnie jak uniform personelu pokładowego, ten dla VIP Passenger Services, ma odcień ciepłego piasku, który symbolizuje pustynne wydmy Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz subtelny czerwony kołnierz i dopasowane mankiety dla pań. Strój podkreśla kultowa czerwona czapka Emirates ze złotą przypinką z logo oraz elegancko marszczona kremowa chusta z szyfonu, reprezentująca lokalną kulturę. Całość dopełniają czerwone skórzane buty i idealnie dobrane torebki, w których ambasadorzy mogą nosić iPady i niezbędne dokumenty klientów. Damski uniform VIP Passenger Services ma spódnicę w kształcie litery A z czerwoną plisą, która pozwala pracowitym ambasadorom wygodnie się przemieszczać po lotnisku. Stylowym akcentem jest czerwony skórzany pasek w talii.
Strój męski jest perfekcyjnie skrojony i uszyty na miarę dla każdego ambasadora. Składa się z marynarki, spodni i kamizelki z czerwoną poszetką i stonowanym krawatem. 145-osobowy zespół Emirates został skrupulatnie przeszkolony, by świadczyć wyjątkową obsługę i oferować gościnność dla ponad 150 000 pasażerów VIP i premium rocznie. Dbają oni o komfort najważniejszych pasażerów VIP oraz pasażerów klasy Premium First przesiadających się na lotnisku w Dubaju.
Grupa liczy 120 ambasadorów i dodatkowych pracowników operacyjnych w centrum kontroli, w różnych obszarach międzynarodowego lotniska w Dubaju. W jej skład wchodzą pracownicy ponad 50 różnych narodowości, posługujących się ogromną liczbą języków, by komunikować się z międzynarodowymi pasażerami VIP i pierwszej klasy.
Wśród pasażerów VIP odlatujących z i przylatujących do Dubaju oraz przejeżdżających przez Dubaj bywają dygnitarze i głowy państw, członkowie rodzin królewskich, prezydenci i byli prezydenci, międzynarodowi ministrowie, ambasadorzy, a także celebryci, sportowcy, aktorzy czy popularni influencerzy i vlogerzy.
Oprócz regularnych podróży, które odbywają się przez cały rok, zespół VIP Passenger Services starannie planuje i przygotowuje się do międzynarodowych ważnych wydarzeń, takich jak: Światowy Szczyt Rządowy, Formuła 1, Dubai World Cup, Dubai Film Festival, a także inne, na scenie globalnej, od Światowych Wydarzeń Sportowych, Szczytu G20, EXPO 2025 po Szczyt G7 i Światowy Szczyt Zrównoważonego Rozwoju.
Pasażerowie klasy pierwszej mogą również cieszyć się bezproblemowym tranzytem w Dubaju. Jako podróżni przesiadkowi korzystają z dedykowanych usług, takich jak przyspieszona ochrona i eskorta do poczekalni odlotów.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Rekordowy rok na Lotnisku
Starsze aktualności:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Nowe połączenie z Kraków
Na ferie wyjedzie więcej
Kulinarny zawrót głowy czyli festiwale i wydarzenia kulinarne z całego świata
ETC rozpoczyna nową kampanię promującą europejską turystykę
Wyjazdy na Maltę i Rodos tańsze niż przed tygodniem
Terroryści zaatakowali w Wielkiej Brytanii
Rusza najdłuższe połączenie lotnicze świata
Bułgaria zapowiada wsparcie dla organizatorów turystyki
Nowy członek zarządu PKS Polonus
Biuro Ar - TUR obsługuje świętokrzyskie oferty turystyczne
16 blogerów zmierzy się w turystycznych mistrzostwach
Na Tour Salonie podróż ma być sztuką
Wakacje w Polsce - gdzie i za ile?
Kuchnia Bliskiego i Dalekiego Wschodu zyskuje na popularności
Brytyjski przewoźnik został sprzedany
Trzy hotele z PHH dołączą do sieci Best Western
123 kierunki w nowym rozkładzie z Pyrzowic
Sri Lanka wprowadza darmowe wizy
Tatry Mountain Resorts kupuje alpejskie kurorty
UOKiK z wątpliwościami co do inwestycji w aparthotele
Nowa lokalizacja targów EuroGastro i WorldHotel
Branża turystyczna domaga się cofnięcia zakazu wstępu do Puszczy Białowieskiej
Kiwi.com analizuje wielkanocne podróże
Omnia Trawel zatrudnia bandytów