Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Rainbow uruchomił nowy program lojalnościowy
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do bezpieczeństwa
Airhelp ocenił linie i lotniska
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Dwie firmy IT podpisały współpracę dot. programów lojalnościowych linii lotniczych
Na połączonej ofercie skorzystają nowi i dotychczasowi klienci obu firm.
Amadeus i Points International, globalny lider w dziedzinie rozwiązań dla programów lojalnościowych, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, która pozwoli liniom lotniczym jednym kliknięciem zintegrować rozwiązania firmy Points z dotychczasowymi rozwiązaniami Loyalty Management and Awards firmy Amadeus.
Dzięki rozwiązaniom Amadeus Loyalty Management and Awards linie lotnicze mogą w ramach swoich programów lojalnościowych oferować pełną dostępność miejsc, mile i płatności gotówkowe oraz wykorzystywanie zgromadzonych mil do zakupu lepszych miejsc i usług dodatkowych. Rozwiązania Loyalty Commerce Platform firmy Points zapewniają liniom lotniczym gwarantowany strumień przychodów, zwiększając jednocześnie zaangażowanie klientów poprzez oferowanie im spersonalizowanych produktów w ramach pełnego pakietu usług lojalnościowych, usług rezerwacji hoteli i samochodów pod własną marką oraz punktów za mile i ich wymiany na nagrody.
W ramach zawartej współpracy firmy Amadeus i Points wprowadzą zintegrowaną ofertę usług dla członków swojego programu lojalnościowego. Oferta ta jeszcze bardziej pomoże liniom lotniczym usprawnić wymianę punków na nagrody i zwiększyć zaangażowanie członków programu.
Firmy Points i Amadeus współpracowały już przy wprowadzeniu szeregu rozwiązań generujących dodatkowe przychody programów lojalnościowych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Zapewniły one wzrost liczby aktywnych członków tych programów oraz dodatkowe strumienie przychodów dla ich wspólnych klientów będących liniami lotniczymi.
Bardzo cieszymy się z nawiązania długoterminowej współpracy z firmą Amadeus, będącą liderem w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych powiedział Christopher Barnard, prezes firmy Points. Łącząc naszą platformę Loyalty Commerce Platform z szeroką ofertą produktów Amadeus dla linii lotniczych, uzyskamy dostęp do globalnych zasobów i doświadczenia firmy Amadeus, a jednocześnie będziemy wciąż ulepszać nasze usługi lojalnościowe.
Julia Sattel, prezes Amadeus ds. linii lotniczych, powiedziała: W przypadku linii lotniczych programy lojalnościowe mają kluczowe znaczenie dla zwiększenia przychodów i nagradzania klientów. Z niecierpliwością czekamy na to, żeby wspólnie z firmą Points oferować nowe, innowacyjne usługi 80 liniom lotniczym, które już korzystają z naszych rozwiązań Loyalty and Awards, jak również nowym klientom. Chcemy być otwartym, elastycznym partnerem dla naszych klientów, pomagającym im we wdrażaniu odpowiedniej technologii zwiększającej przychody i wspierającej rozwój.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Ryanair popiera politykę zerowej
Modlin inwestuje i zwiększy
Zrównoważony rozwój ważny dla
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
W Zagłębiu Dąbrowskim powstanie nowy hotel Grupy Orbis
Amadeus otrzymuje certyfikat 3. poziomu w zakresie standardu NDC jako agregator
Będą bilety on-line do greckich muzeów
20 proc. kierunków całkowicie zamkniętych, prawie wszystkie mają jakieś ograniczenia podróżowania
Restaurant Week walczy z marnowaniem jedzenia
16 blogerów zmierzy się w turystycznych mistrzostwach
Port Lotniczy Szczecin-Goleniów zostanie dofinansowany
Lotnisko w Kijowie zyskało połączenie kolejowe do centrum
Turysta może pozwać organizatora przed sąd właściwy dla swojego miejsca zamieszkania?
Sri Lanka wprowadza darmowe wizy
Ile kosztuje pokładowe Wi-Fi i w których liniach lotniczych jest bezpłatne?
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Otwarto hotel kontrolowany przez smartfona
Kulinarny zawrót głowy czyli festiwale i wydarzenia kulinarne z całego świata
ETC rozpoczyna nową kampanię promującą europejską turystykę
co możecie powiedzieć o obozie rekreacyjnym nad Morzem (Łeba) ??