Jakich nieruchomości szuka marka Selina?
2018-06-29Selina - koncept hotelu butikowego poszukuje w Warszawie nieruchomości pod lokalizację jednego ze swoich pierwszych obiektów w Polsce. Firmę najbardziej interesują budynki w centrum miasta, o powierzchni ok. 3 500 m2, w których będzie można zaaranżować 350-500 łóżek dla gości.
r e k l a m a
Dla naszych hoteli szukamy obecnie lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie największych atrakcji stolicy. Chcemy, aby nasi goście mieli szybki i łatwy dostęp do lokalnych zabytków oraz miejsc spotkań z kulturą, a także do popularnych i modnych restauracji, klubów oraz barów. Jednocześnie, dbając o komfortowy wypoczynek podróżnych, unikamy nieruchomości położonych przy głównych ulicach, które generują największy ruch pieszy i samochodowy - wyjaśnia Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce.
Selina poszukuje nieruchomości, których układ przestrzenny pozwala na łatwe dostosowanie ich do funkcji, jaką mają pełnić, dlatego preferuje już istniejące hotele. Na razie firma koncentruje się na obiektach w centrum miasta. W przyszłości planuje jednak rozszerzenie działalności na inne dzielnice oferujące dostęp do terenów zielonych, gdzie można odpocząć od zgiełku, a jednocześnie dobrze skomunikowane ze Śródmieściem.
Model biznesowy Selina zakłada przede wszystkim długoterminowy wynajem nieruchomości, ale firma nie wyklucza też możliwości ich zakupu. Obiekty te są następnie odnawiane, w partnerstwie z miejscowymi deweloperami, projektantami i artystami, co z reguły zajmuje 90-120 dni.
Cechą charakterystyczną hoteli Selina jest to, że aż 40-50% powierzchni przeznacza jest na przestrzenie wspólne, w tym strefy co-workingowe i wellness oraz przestrzenie dostosowane do odpoczynku i zabawy, sprzyjające integracji z innymi podróżnymi oraz miejscową ludnością. Design każdego obiektu tworzony jest przy współpracy z lokalnymi artystami i rzemieślnikami. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.
Selina oferuje właścicielom konkurencyjne czynsze, współpracuje też z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie oraz generowania w nim ruchu. Jednocześnie przyczynia się do budowania marki danego miejsca.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Polski mazurek w top10 dań
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Ilu turystów odwiedziło Dubaj w pierwszej połowie roku?
Sfinks w końcu przejmie Piwiarnie Warki?
WTTC: Szczepionki nie mogą stać się wymogiem podróży
Travelist sprawdza jak ewaluowały podróże Polaków
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach pasażerów
Dziś obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Sun&Snow otwiera pierwsze zagraniczne biuro
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska olimpijskie?