Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Rusza kolejna edycja Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny
Już od dziś turyści mogą rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne w ramach V edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Celem akcji jest przedłużenie tradycyjnego sezonu turystycznego.
Jesienna odsłona inicjatywy Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej przypada na pierwszy weekend października. Przed nami druga w tym roku i piąta ogółem edycja akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Ten projekt rozwija się niezwykle dynamicznie. Podczas jesiennej odsłony swoje usługi, w obniżonych cenach, zaoferuje turystom rekordowa liczba 757 partnerów. Cieszę się, że dzięki temu jeszcze więcej osób będzie mogło atrakcyjnie spędzić czas, odkrywając uroki Polski - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Akcja wykorzystuje sprawdzoną formułę weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i przenosi ją na poziom krajowy. Celem MSiT i POT jest prezentacja bogatej oferty turystycznej i zachęcanie coraz większej liczby Polaków do podróżowania po kraju, również poza tradycyjnym sezonem letnim czy zimowym. Od dwóch lat akcja organizowana jest dwa razy w roku - wiosną i jesienią.
Piąta edycja rozpocznie się 5 października (piątek) i potrwa przez cały weekend. Dane statystyczne potwierdzają, że coraz chętniej wypoczywamy w rodzimych kurortach. Przykładowo w I kwartale 2018 r. liczba podróży krajowych wzrosła w stosunku do analogicznego okresu 2015 r. o 18,5 proc. Chcemy ten trend wzmacniać. Dzięki efektywnej współpracy z partnerami akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" coraz więcej osób może skorzystać z bogatej i kompleksowej oferty turystycznej w całym kraju - podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Jarosław Stawiarski.
Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. To efekt zwiększającego się z każdą edycją zainteresowania turystów. Z pierwszej, pilotażowej odsłony skorzystało 60 tys., z drugiej 77,5 tys., z trzeciej już ponad 110 tys. osób. Ostatnia, wiosenna edycja przyciągnęła aż 132 tys. turystów. To naturalne, że wraz ze wzrostem liczby partnerów rośnie też popularność akcji wśród turystów. "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków. Oferty proponowane przez naszych partnerów wyprzedają się bardzo szybko, dlatego zachęcam do zapoznania się z propozycjami i rezerwowania usług już dziś. Dzięki akcji każdy może zaplanować 3 dni pełne atrakcji w obniżonych cenach - dodaje prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Propozycje dla turystów w jesiennej odsłonie akcji przygotowało aż 757 partnerów. To wzrost o blisko 15 proc. w stosunku do wiosennej edycji. Oznacza to, że po raz kolejny pobity został rekord zgłoszeń. Wśród nich znajdują się nie tylko obiekty hotelowe i platformy rezerwacyjne, lecz także wiele restauracji, muzeów i innych atrakcji turystycznych. Turyści będą mogli także skorzystać z przecenionych usług głównych partnerów akcji.
Polskie Linie Lotnicze LOT w ramach akcji proponują bilety w atrakcyjnych, obniżonych o 50 proc. cenach. Promocją objęte są wszystkie połączenia krajowe między 5, a 7 października. Sprzedaż zaczyna się dziś i potrwa do wyczerpania miejsc. Dla naszych pasażerów stale rozwijamy siatkę połączeń, pozyskujemy nowe samoloty, poprawiamy produkt pokładowy i proponujemy promocje biletowe, np. "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". O ile jeszcze trzy lata temu oferowaliśmy 43 regularne połącznia, to dziś tych rejsów mamy w naszej siatce 104. W 2015 r. przewoziliśmy 4,3 mln pasażerów rocznie, a w tym roku zbliżymy się do 9 mln przewiezionych osób. Bardzo cieszę się, że pasażerowie latają z nami coraz więcej i mam nadzieję, że takie akcje jak ta dzisiejsza pomogą nam jeszcze bardziej przywiązać ich do naszej marki - przekonuje Rafał Milczarski, prezes PLL LOT.
Specjalną ofertę na przejazdy przygotował dla swoich pasażerów także Polonus. Bilety w taryfie normalnej, zakupione w jednej transakcji, na przejazd tym samym odcinkiem danej relacji w obie strony - przejazd "Tam i z powrotem" - na kursy krajowe, w terminie 5-7 października będą dostępne z bonifikatą 50 proc. Polonus, jako narodowy przewoźnik autokarowy ponownie z ogromnym entuzjazmem włącza się do tej inicjatywy. Łączymy Polskę udostępniając turystom 40 linii dalekobieżnych, docierających do 124 miast, które łączą główne ośrodki miejskie i turystyczne z Warszawą. Polacy pokochali podróżowanie autokarami, a my będąc rynkowym liderem zachęcamy do wyjazdów wysoką jakością usług, atrakcyjną ofertą i promocyjnymi cenami - mówi Maciej Acedański, prezes PKS Polonus.
Tradycyjnie już, największy wybór ofert będą mieli ci, którzy wybiorą się do województw: małopolskiego, pomorskiego, mazowieckiego i dolnośląskiego. Na pierwszym miejscu, pod względem liczby partnerów, od trzech lat plasuje się województwo małopolskie (112 zgłoszeń). Do tej edycji wyjątkowo dużo podmiotów zgłosiło się także z województwa pomorskiego (100). Na Dolnym Śląsku i w województwie mazowieckim znajdziemy po 79 partnerów.
Najwięcej ofert w obniżonych cenach, bo aż 33 proc. dotyczy usług noclegowych, kolejną kategorię stanowi zwiedzanie (20 proc.) oraz gastronomia (15 proc.). Turyści mogą również korzystać z atrakcji z zakresu kultury i sztuki (12 proc.), sportu i rekreacji (7 proc.) oraz usług oferowanych przez uzdrowiska i spa (5 proc.), a także innych jak usługi przewodnickie i transport.
Partnerem promocyjnym akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję. Dodatkowo akcja będzie promowana na 470 tysiącach obwolut biletów i w mediach społecznościowych. Aby skorzystać ze zniżki, należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki na stronie "Polska zobacz więcej" i zapoznać się ze szczegółową ofertą partnerów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ruszyła V edycja Weekend za pół ceny
[2018-09-19 19:54 93.72.168.*]
Czy tu chodzi o promocję polskiej turystyki, czy tak naprawdę, o rozpropagowanie tych wszystkich, wymienionych z imenia, nazwiska i funkcji, PiS-owskich notabli??!!
Prymitywne i prostackie... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Jakich nieruchomości szuka marka Selina?
Brussels Airlines planuje wznowienie działalności
Początek sierpnia przyniósł obniżki cen wyjazdów
AC by Marriott Wrocław najlepszym hotelem w całej sieci Marriott International
Niespodziewane wolne problemem dla przedsiębiorców
Ilu turystów odwiedziło Dubaj w pierwszej połowie roku?
Sfinks w końcu przejmie Piwiarnie Warki?
WTTC: Szczepionki nie mogą stać się wymogiem podróży
Travelist sprawdza jak ewaluowały podróże Polaków
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach pasażerów