TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa marka wchodzi na rynek hotelowy

Sieć hotelowa WorldHotels, należąca do BWH Hotel Group, wprowadza do swojego portfolio nową markę.


Kolekcja hoteli i kurortów wyróżniających się oryginalnym designem inspirowanym lokalnymi wpływami zostanie zebrana pod marką WorldHotels Crafted Collection. Zaprezentuje ona ofertę w segmentach upscale, upper upscale i luxury skierowaną do nowoczesnego podróżnika o wyrafinowanym guście. Każdy hotel będzie musiał utrzymać ocenę 4,5 lub wyższą w rankingu serwisu TripAdvisor i odpowiadać na oczekiwania gości, którzy cenią kreatywność, autentyczność oraz sprawną, uprzejmą i fachową obsługę.





Nowo powstała marka stawia na unikalność obiektów, podkreślając ich indywidualność. Właśnie dlatego każdy z hoteli wystrojem nawiązywać będzie do swojej lokalizacji.

Wszyscy członkowie WorldHotels Crafted Collection będą mogli liczyć na pomoc na wielu płaszczyznach, takich jak m.in. korzystanie z nagradzanych programów lojalnościowych czy z know-how w zakresie sprzedaży i cyfryzacji. Co więcej, dzięki elastycznemu podejściu sieci do wymagań dotyczących identyfikacji graficznej oraz swobodzie w prowadzeniu narracji poszczególnych obiektów, zachowana będzie autentyczność hoteli.

Po wprowadzeniu WorldHotels Crafted Collection portfolio BWH Hotel Group będzie liczyć 18 marek we wszystkich segmentach rynku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel marka best western bwh WorldHotels Crafted Collection




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję