Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Wezyr Holidays z Certyfikatem Jakości ISO
Wezyr Holidays otrzymał Certyfikat Jakości ISO 9001:2008. Dokument potwierdza wdrożenie i utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością. Wezyr Holidays jest jednocześnie drugą firmą spośród spółek należących do międzynarodowego koncernu OTI Holding, która otrzymała ten certyfikat.
Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów, pracowników i partnerów biznesowych Wezyr Holidays. Wierzymy, że tylko dzięki nim możemy być konkurencyjni na rynku - tłumaczy Kaan Ergun, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays i dodaje - Otrzymany Certyfikat potwierdza, że w naszej firmie jakością zarządza się profesjonalnie i efektywnie oraz, że jesteśmy w stanie zapewnić najwyższe standardy obsługi klienta. To z kolei możemy osiągnąć dzięki naszemu fachowemu personelowi, który ma zapewnione warunki do stałego doskonalenia swoich umiejętności w obrębie dynamicznie rozwijającej się firmy.
W 2007 roku Wezyr Holidays rozpoczął wdrażanie w życie wszystkich zasad składających się na System Zarządzania Jakością. Po dwóch latach firma zdecydowała się ubiegać o certyfikat, który otrzymała w 2010 r. po pomyślnie przeprowadzonym audycie uznanej na całym świecie jednostki certyfikującej Bureau Veritas Certification Polska Sp. z o.o. Przyznany Certyfikat Jakości ISO 9001:2008 dostarcza Wezyr Holidays wszelkiej metodologii do budowy narzędzi usprawniających funkcjonowanie firmy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Krajowy rynek lotniczy rośnie szybciej niż prognozowano
Kto został liderem światowego ruchu lotniczego?
Czechy wprowadzają ponowny lockdown
Grecja próbuje odzyskać marmury z Partenonu
Ilu pasażerów obsłużyły polskie lotniska w 2019 roku?
Ryanair zapowiada powrót do latania
Minister zdrowia ogłasza koniec stanu epidemii
Tajemnicza śmierć Polaka w Egipcie
Premierze, dość marginalizacji turystyki
Które restauracje zostały uznane za Polskie Skarby Kulinarne?
Komisja Europejska wszczyna śledztwo w sprawie Przewozów Regionalnych
Kamery szpiegowskie zagrożeniem dla prywatności hotelowych gości
Wenecja ograniczy wstęp dla turystów?
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom miliony
LOT skorzysta z technologii Sabre
Asfalt w podkrakowskim parku krajobrazowym
Dlaczego w hotelach zazwyczaj widzimy białe ręczniki?
Turystyka potrzebuje dodatkowego wsparcia
REGO-BIS kto korzystal z uslug tego biura??