Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Gastronomia: rośnie rynek zamówień jedzenia online
Branża gastronomiczna jest w fazie dynamicznego rozwoju. Przede wszystkim rozwija się rynek zamówień jedzenia on-line. W gastronomii rozpoczęła się nowa era, w której znaczącą rolę zaczynają odgrywać platformy cyfrowe i nowoczesne technologie.
Coraz lepsza sytuacja ekonomiczna Polaków wpływa na wiele aspektów ich życia, m.in. na nawyki żywieniowe. Według danych PMR Research, wartość rynku gastronomicznego przekroczy w 2018 roku 30 mld zł netto i będzie o 5,8 proc. wyższa niż w ubiegłym roku. Nie tylko przybywa nowych kawiarni czy restauracji, ale obserwujemy również systematyczny rozwój usług związanych z zamawianiem jedzenia on-line.
Jak wynika z danych Nielsena, choć e-commerce w branży kulinarnej stanowi obecnie zaledwie 5-6 proc. wszystkich transakcji w gastronomii, to wzrasta o około 60-70 proc. rok do roku - najszybciej w całym sektorze handlu elektronicznego. Rosnąca popularność zamówień jedzenia on-line w Polsce, przekłada się na wzrost inwestycji dużych graczy w tym segmencie. Rozwój Spółki AmRest, jednego z publicznie notowanych operatorów gastronomicznych w Europie, związany jest nie tylko z akwizycjami oraz wzmacnianiem portfela marek. Firma wdraża też rozwiązania cyfrowe do swojego biznesu, inwestując w platformy internetowe i aplikacje mobilne.
Jedną z kluczowych inwestycji dla AmRest w obszarze digital było nabycie pakietu większościowego w serwisie do zamawiania jedzenia pizzaportal.pl. W tym roku, Spółka wzmocniła swoją obecność w segmencie agregatorów gastronomicznych, inwestując w hiszpańską platformę Glovo. Co więcej, AmRest konsekwentnie wdraża do swoich restauracji rozwiązania cyfrowe i mobilne, które ułatwiają kontakt klienta z marką. Przykładem może być aplikacja w ramach sieci KFC, pozwalająca na zamawianie jedzenia i zapłatę on-line za dostawę do wybranego przez siebie miejsca. Ponadto, użytkownicy mają również dostęp do funkcji "Zamów i odbierz w restauracji" - dzięki czemu mogą odebrać posiłek w lokalu bez czekania w kolejce. AmRest uruchomił także aplikacje na smartfony dla Pizza Hut i Starbucks.
- Realizacja strategii digital oraz inwestycje w innowacyjne platformy stanowią obecnie jeden z głównych filarów rozwoju AmRest. Stale obserwujemy trendy konsumenckie i słuchamy głosu klientów. Podjęte działania są odpowiedzią na ich potrzeby. Naszym celem jest dalszy rozwój w zakresie platform cyfrowych oraz nowych technologii. Otwieramy nowy rozdział w gastronomii - mówi Adam Sawicki, Chief Digital Officer AmRest.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rośnie popularność zamawiania jedzenia online
[2018-10-08 12:48 78.133.3.*]
zatomizowane społeczeństwo jak w filmie Replikant , siedzą w 4 ścianach bez kontaktu z żywym człowiekiem .... ChudyseuszTV odpowiedz »
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Cypr umieszcza Polskę w kategorii pomarańczowej
Turyści coraz bardziej lubią Śląsk?
Enter Air: Rekordowe Lato 2017
Jakie wyniki finansowe osiągnęła Grupa eSky w pierwszym półroczu?
GIS i ULC aktualizują zasady dla pasażerów
Hiszpania otwiera granice dla zaszczepionych
SKY CLUB? ktoś wyjeżdżał z tym biurem?
Lotnisko Schiphol będzie musiało ograniczyć ilość lotów?
Czy najwięcej zyskali turyści korzystający z ofert first minute?
Minister zapowiada pomoc dla biur podróży
Nowy członek w Stowarzyszeniu Rady Przedstawicieli Linii Lotniczych w Polsce
Polska Zobacz Więcej: konkurs dla uczestników
Stabilne ceny w biurach podróży
Minister wytycza priorytety dla greckiej turystyki
W Bułgarii protesty po wznowieniu obostrzeń
Przedstawiciele branży turystycznej tworzą zespół kryzysowy przy Ministerstwie Rozwoju
Sieć hoteli Ibis ma sposób na konkurencję
Pandemia pogorszyła wyniki Sfinks Polska
Sanepid skontrolował pomorskie smażalnie ryb
Biuro OLIMP LUBLIN- znacie takiego biuro?