Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
Internauci zaatakowali obiekt noclegowy za obrażanie gości
To co dajesz innym, wraca do ciebie ze zdwojoną siłą - o prawdziwości tego powiedzenia przekonali zarządcy Gościńca Graf, którzy musieli zmierzyć się ze zmasowanym atakiem internautów.
O samym obiekcie i jego chamskim podejściu do negatywnych ocen pisaliśmy w aktualności Kiedy hotelarz notorycznie obraża gości . Gdy sprawą zainteresowali się internauci zgromadzeni wokół serwisu Wykop.pl na obiekt wylała się (zasłużona skądinąd) lawina oburzenia i negatywnych komentarzy. Facebookowy profil obiektu wypełnił się mnóstwem negatywnych komentarzy (niektórych bardzo zabawnych), a w ciągu kilku godzin średnia ocen obiektu spadła z 4,1 do 1,9. Następnie możliwość dodawania ocen na fb została wyłączona przez administratora strony. Sprawą zainteresowała się także część ogólnopolskich mediów.
Również profil obiektu w Google stał się celem zmasowanych ataków. Pojawiały się pytania typu " Czy jak pobyt mi się nie spodoba co jest wielce prawdopodobne to zostanę zwyzywany przez właściciela?"
Na profilu obiektu pojawiły się przeprosiny i próba wytłumaczenia, które jednak zostały bezlitośnie wyśmiane przez większość internautów. W wyjaśnieniu zarządca obiektu, obarczał winą niezwiązaną z firmą osobę, która prowadziła obsługę internetowych stronę Gościńca, bez jego wiedzy. Cóż, to nie była kwestia pojedynczego komentarza, lecz takie obraźliwe komentarzy pojawiały się ponad przez ponad rok. Trudno uwierzyć, żeby zarządca jakiejkolwiek firmy przez rok nie zajrzał na żadną ze stron swojej działalności i nie miał pojęcia o tym, co się tam dzieje. Co ciekawe pierwsza wersja przeprosin, została podobnym stylem, i z podobnymi błędami interpunkcyjnymi (przecinki po spacji), co wiele z obraźliwych komentarzy. Po jakimś czasie błędy te zostały poprawione, jednakże w internecie nic nie ginie.
Nie wszystkie komentarze były negatywne. Część internautów wręcz pochwalała właściciela obiektu za "walkę z roszczeniową postawą turystów" i deklarowała chęć skorzystania z oferty kontrowersyjnego obiektu. Choć na stronach obiektu podane są informacje o jego niskim standardzie, a w treści przeprosin, z rozbrajającą szczerością zarządca obiektu przyznaje, że większość gości wyjeżdża niezadowolona, to jednak nazywanie klientki "tępą dzidą" przekracza wszelkie granice. Wielu spośród publicznie obrażonych klientów, zwłaszcza tych, którzy dodawali komentarze pod własnym imieniem i nazwiskiem, miałoby powód aby wszcząć postępowanie dotyczące publicznego znieważenia.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Długie weekendy listopadowe również
Dział aktualności dnia:
TOO: opieszałość MSiT jest
ECTAA krytykuje Pakiet
Długie weekendy listopadowe również
Starsze aktualności:
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Koleje Dolnośląskie przywracają połączenia do Niemiec
Traveldata: decyzje administracyjne wzmagają niepewność u turystów
Premier powołała pełnomocnika ds budowy CPL
Rozpoczyna się cykl konferencji dla przedsiębiorców poświęcony Tarczy Antykryzysowej
Parlament Europejski naciska na wprowadzanie ekologicznych paliw lotniczych
Enter Air przedłuża współpracę z Rainbow
Obcokrajowcy wydają w Polsce coraz więcej
Parlament Europejski pracuje nad czasowym zwolnieniem z obowiązku wypełniania slotów
Anna Salamończyk-Mochel powołana na p.o. prezesa POT
LOT podpisuje porozumienie z amerykańskim przewoźnikiem
Ile miejsc pracy generuje przemysł spotkań?