Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Bezpieczeństwo hotelowych gości tematem szkolenia IGHP
2019-04-10Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego organizuje nowy cykl szkoleń pt. "Bezpieczny hotel". Spotkania odbędą się w maju i czerwcu w 14 miastach w całej Polsce.
r e k l a m a
W trakcie szkolenia hotelarze będą mogli zdobyć niezbędną wiedzę, by skutecznie zapobiegać i reagować w sytuacji zagrożenia. Szkolenie poprowadzi ekspert płk rez. Piotr Gąstał, były dowódca JW GROM, który za zaangażowanie w służbę, działalność społeczną i współpracę międzynarodową został odznaczony wieloma medalami.
"Tym razem proponujemy hotelarzom temat niezwykle istotny, choć odnoszę wrażenie, że jeszcze mało doceniany w naszej branży. Zaprosiliśmy do współpracy eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa. Doświadczenie i wiedza Piotra Gąstała pomoże hotelarzom wprowadzić lub zweryfikować wewnętrzne procedury dotyczące bezpieczeństwa w obiektach hotelowych, a także wyjaśni, jak przygotować personel hotelu do sytuacji kryzysowych" - wyjaśnia Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Szkolenie jest kierowane do właścicieli hoteli oraz do dyrektorów i menedżerów. W trakcie spotkań będą poruszane tematy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w hotelu, m.in. przyczyny występowania zagrożeń bezpieczeństwa, obowiązki personelu hotelowego, kontakt ze służbami w sytuacji kryzysowej, właściwa kolejność działania, środki zapewniające bezpieczeństwo.
Prowadzący omówi także sytuacje kryzysowe zagrażające bezpieczeństwu gości, które mogą wystąpić w hotelu, a także motywy działania przestępców. Zwróci również uwagę na co i na jakie osoby personel hotelu powinien być szczególnie uważny. Wśród praktycznych wskazówek nie zabraknie tych, które dotyczą prawidłowego zachowania w różnych sytuacjach kryzysowych.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Influencerzy mają promować atrakcje
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Dział aktualności dnia:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ceny imprez na sierpień w górę
Radość i zabawa będą nadawać ton w 2023?
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Przewoźnicy lotniczy stopniowo zmniejszają straty
Przewoźnik lotniczy pod zarządem komisarycznym
Ostatni dzwonek do zgłoszenia się do akcji Polska zobacz więcej
Pijalnia Czekolady - Mokotów Marina
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów
Radisson: w 2023 roku sytuacja w hotelarstwie powinna wrócić do stanu sprzed pandemii
KLM i Qantas podpisują umowę code-share