Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Polacy chętnie zamawiają jedzenie w trakcie meczów
Jak wynika z raportu "Jedzenie a piłkarskie emocje" przygotowanego na zlecenie Pyszne.pl,choć do częstego śledzenia rozgrywek piłkarskich przyznaje się zaledwie co trzeci Polak, to czas na oglądanie przynajmniej wybranych meczów EURO 2020 znajdzie aż 87%.
Z raportu wynika, że ponad 90% Polaków zamierza jeść przed, w trakcie lub po meczu, a prawie połowa przyznaje, że nie wyobraża sobie oglądania sportowego widowiska bez jedzenia. Ulubionym momentem na konsumpcję jest dla co drugiej osoby początek i pierwsza połowa spotkania dwóch reprezentacji, jednak wzrost apetytu dopiero po ostatnim gwizdku także nie należy do rzadkich sytuacji. Ze względu na wygodę, potrzebę zrelaksowania się i skupienia na meczu oraz chęć spróbowania z tej okazji czegoś specjalnego, co czwarty z nas planuje zamówić na tę okazję jedzenie z dowozem.
Tendencja wzrostowa była widoczna podczas wybranych meczów Mundialu w 2018 roku. W dniu pierwszego spotkania Polaków, przypadającego we wtorek 19 czerwca, liczba zamówień złożonych na Pyszne.pl wzrosła w stosunku do analogicznego dnia w poprzedzającym tygodniu o około 20%. Z kolei 15 lipca, kiedy rozegrany został finał turnieju, był dniem o największej ilości zamówień w tym miesiącu - mówi Karolina Jastrzębska, manager działu ds. Doradztwa i Rozwoju B2B Pyszne.pl.
Ponad połowa Polaków przyznaje, że ich ulubionym daniem w trakcie meczu jest pizza (57%). Chętnie zamówiliby także frytki, kebaba, burgera czy skrzydełka kurczaka. Ponadto ciekawym eksperymentem wydaje się kibicom spróbowanie dań, które wywodzą się z kuchni grających danego dnia drużyn eksperymentem - trzy na cztery osoby wskazały, że chętnie skosztowałyby posiłku tradycyjnego dla kraju przeciwnika - hiszpańskich tapas, ukraińskich pielmieni czy włoskiego makaronu.
Ponad 90% Polaków zamierza oglądać wszystkie lub wybrane mecze w domu. W tym roku niektórzy zdecydują się ograniczyć spontaniczne spotkania z innymi kibicami w barach i na ulicach. Nie oznacza to jednak, że zamierzają całkowicie zrezygnować z ulubionych tradycji, a jedynie dostosować je do obecnych realiów, zapraszając do domu oraz odwiedzając rodzinę i przyjaciół. Zgodnie z raportem przygotowanym na zlecenie Pyszne.pl, zamawianie jedzenia kojarzącego się z rozgrywkami sportowymi jest jednym z najważniejszych sposób przywołania atmosfery EURO we własnych domach.
Pyszne.pl, które jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 , przygotowuje się na to wydarzenie już od pewnego czasu. Zainteresowanym restauracjom serwis przekazał pakiety ambasadorskie sygnowane logotypem turnieju, których rolą jest dodatkowo przyciągnąć zainteresowanie gości turniejową ofertą lokalu - zarówno na miejscu, jak i w dostawie. Serwis zaprosił też restauracje do zgłaszania oferowanych zestawów kibica - będzie można je znaleźć po wybraniu popularnego wśród klientów filtra "rabaty i oszczędności", a także zostaną one wyeksponowane w profilu restauracji w serwisie. Zaproponowanie gotowych zestawów, którymi kibice mogą dzielić się z bliskimi, wspólnie oglądając mecz, zwiększa szansę na to, że złożą zamówienie właśnie w tej konkretnej restauracji. Przyjęliśmy założenie, że zestawy powinny składać się z co najmniej 3 elementów, w tym np. jeden napój i dwie przekąski, a ich łączna cena powinna być niższa niż sumy cen poszczególnych pozycji w menu - dodaje Karolina Jastrzębska. W dniach meczów Polski oraz innych ważnych spotkań serwis zwiększy też ilość osób dyżurujących w dziale obsługi klienta oraz kurierów dostarczających jedzenie.
Zależy nam, żeby każda restauracja mogła skorzystać z wyjątkowej szansy, jaką jest EURO 2020. Dlatego przygotowaliśmy garść informacji i propozycji, które mają potencjał zwiększyć sprzedaż restauracji w tych dniach zarówno na miejscu w lokalu, jak i online. Warto skorzystać także z naszego przedłużonego pakietu wsparcia dla restauracji, który uruchomiliśmy podczas lockdownu - niezależne lokale, które dołączą do Pyszne.pl do końca czerwca nie płacą prowizji od zamówień złożonych w pierwszym miesiącu ich aktywności na naszej platformie - mówi Karolina Jastrzębska.
Mecze Polski ze Słowacją oraz z Hiszpanią pokazały, że Polacy chętnie oglądają spotkania w domu zamawiając jedzenie na wynos.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział badania rynku i analizy:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Dokąd Polak może pojechać za średnią krajową?
Jakie trendy mogą obowiązywać w podróżach lotniczych w przyszłym roku?
Sieć restauracji wprowadza swoją walutę
Ceny imprez na sierpień w górę
Radość i zabawa będą nadawać ton w 2023?
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Wiener poszerza ofertę o pakiet ubezpieczeń dla organizatorów turystyki.
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów