Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
Polacy chętnie zamawiają jedzenie w trakcie meczów
Jak wynika z raportu "Jedzenie a piłkarskie emocje" przygotowanego na zlecenie Pyszne.pl,choć do częstego śledzenia rozgrywek piłkarskich przyznaje się zaledwie co trzeci Polak, to czas na oglądanie przynajmniej wybranych meczów EURO 2020 znajdzie aż 87%.
Z raportu wynika, że ponad 90% Polaków zamierza jeść przed, w trakcie lub po meczu, a prawie połowa przyznaje, że nie wyobraża sobie oglądania sportowego widowiska bez jedzenia. Ulubionym momentem na konsumpcję jest dla co drugiej osoby początek i pierwsza połowa spotkania dwóch reprezentacji, jednak wzrost apetytu dopiero po ostatnim gwizdku także nie należy do rzadkich sytuacji. Ze względu na wygodę, potrzebę zrelaksowania się i skupienia na meczu oraz chęć spróbowania z tej okazji czegoś specjalnego, co czwarty z nas planuje zamówić na tę okazję jedzenie z dowozem.
Tendencja wzrostowa była widoczna podczas wybranych meczów Mundialu w 2018 roku. W dniu pierwszego spotkania Polaków, przypadającego we wtorek 19 czerwca, liczba zamówień złożonych na Pyszne.pl wzrosła w stosunku do analogicznego dnia w poprzedzającym tygodniu o około 20%. Z kolei 15 lipca, kiedy rozegrany został finał turnieju, był dniem o największej ilości zamówień w tym miesiącu - mówi Karolina Jastrzębska, manager działu ds. Doradztwa i Rozwoju B2B Pyszne.pl.
Ponad połowa Polaków przyznaje, że ich ulubionym daniem w trakcie meczu jest pizza (57%). Chętnie zamówiliby także frytki, kebaba, burgera czy skrzydełka kurczaka. Ponadto ciekawym eksperymentem wydaje się kibicom spróbowanie dań, które wywodzą się z kuchni grających danego dnia drużyn eksperymentem - trzy na cztery osoby wskazały, że chętnie skosztowałyby posiłku tradycyjnego dla kraju przeciwnika - hiszpańskich tapas, ukraińskich pielmieni czy włoskiego makaronu.
Ponad 90% Polaków zamierza oglądać wszystkie lub wybrane mecze w domu. W tym roku niektórzy zdecydują się ograniczyć spontaniczne spotkania z innymi kibicami w barach i na ulicach. Nie oznacza to jednak, że zamierzają całkowicie zrezygnować z ulubionych tradycji, a jedynie dostosować je do obecnych realiów, zapraszając do domu oraz odwiedzając rodzinę i przyjaciół. Zgodnie z raportem przygotowanym na zlecenie Pyszne.pl, zamawianie jedzenia kojarzącego się z rozgrywkami sportowymi jest jednym z najważniejszych sposób przywołania atmosfery EURO we własnych domach.
Pyszne.pl, które jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 , przygotowuje się na to wydarzenie już od pewnego czasu. Zainteresowanym restauracjom serwis przekazał pakiety ambasadorskie sygnowane logotypem turnieju, których rolą jest dodatkowo przyciągnąć zainteresowanie gości turniejową ofertą lokalu - zarówno na miejscu, jak i w dostawie. Serwis zaprosił też restauracje do zgłaszania oferowanych zestawów kibica - będzie można je znaleźć po wybraniu popularnego wśród klientów filtra "rabaty i oszczędności", a także zostaną one wyeksponowane w profilu restauracji w serwisie. Zaproponowanie gotowych zestawów, którymi kibice mogą dzielić się z bliskimi, wspólnie oglądając mecz, zwiększa szansę na to, że złożą zamówienie właśnie w tej konkretnej restauracji. Przyjęliśmy założenie, że zestawy powinny składać się z co najmniej 3 elementów, w tym np. jeden napój i dwie przekąski, a ich łączna cena powinna być niższa niż sumy cen poszczególnych pozycji w menu - dodaje Karolina Jastrzębska. W dniach meczów Polski oraz innych ważnych spotkań serwis zwiększy też ilość osób dyżurujących w dziale obsługi klienta oraz kurierów dostarczających jedzenie.
Zależy nam, żeby każda restauracja mogła skorzystać z wyjątkowej szansy, jaką jest EURO 2020. Dlatego przygotowaliśmy garść informacji i propozycji, które mają potencjał zwiększyć sprzedaż restauracji w tych dniach zarówno na miejscu w lokalu, jak i online. Warto skorzystać także z naszego przedłużonego pakietu wsparcia dla restauracji, który uruchomiliśmy podczas lockdownu - niezależne lokale, które dołączą do Pyszne.pl do końca czerwca nie płacą prowizji od zamówień złożonych w pierwszym miesiącu ich aktywności na naszej platformie - mówi Karolina Jastrzębska.
Mecze Polski ze Słowacją oraz z Hiszpanią pokazały, że Polacy chętnie oglądają spotkania w domu zamawiając jedzenie na wynos.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
USA najpotężniejszym rynkiem
Starsze aktualności:
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Dokąd Polak może pojechać za średnią krajową?
Jakie trendy mogą obowiązywać w podróżach lotniczych w przyszłym roku?
Sieć restauracji wprowadza swoją walutę
Ceny imprez na sierpień w górę
Radość i zabawa będą nadawać ton w 2023?
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Wiener poszerza ofertę o pakiet ubezpieczeń dla organizatorów turystyki.
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów
Rzecznik MŚP chce aby bon turystyczny objął też pojedyncze usługi
Bezpieczeństwo hotelowych gości tematem szkolenia IGHP
Europa coraz atrakcyjniejszym celem dla turystów
Technologie mobilne zatrzęsą turystyką
Jakie linie polecacie do pracy jako steward
Okazja!! Majówka Włochy CAORLE - LIDO ALTANEA autokarem 9dni