TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sieć restauracji wprowadza nowy gadżet

Jedna z największych sieci barów szybkiej obsługi serwujących dania fast food wprowadza na chiński rynek dość nieszablonowe urządzenie. Co to jest?


Z okazji 30-lecia istnienia KFC w Chinach, sieć restauracji w kooperacji z koncernem Huawei wypuściła na rynek limitowaną edycję telefonów pod własną marką. Już 7 lipca w Chinach zadebiutował telefon KFC Huawei 7 Plus. Steven Li, wiceprezes ds. marketingu w KFC powiedział, że partnerstwo obu marek nie jest bez znaczenia. Obie firmy rozpoczęły bowiem swoją działalność w tym kraju w 1987 roku. Obie firmy były świadkami wzrostu Chin przez te 30 lat. Nasza współpraca jest hołdem dla epokipowiedział Steven Li.

Telefon jest jasnoczerwony bowiem kolor ma nawiązywać do marki KFC. Z tyłu umieszczono ikonę marki czyli podobiznę pułkownika Sandersa. Telefon można go kupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej KFC lub w sklepie Tmall. Znając Chińczyków i ich skłonność do zbierania przeróżnych gadżetów możliwe, że model telefonu będzie cieszył się niemałym zainteresowaniem.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kfc chiny Huawei edycja limitowana marka





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję