Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA

Zobacz także
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Turyści chcą mieć pewność wakacji
Jak sobie ułatwić komunikację z klientami?
Itaka podpisuje nową umowę z Wakacje.pl
Itaka rozpoczęła sprzedaż oferty na Lato 2025
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku touroperatora
Turyści zagubieni w natłoku informacji - szansa dla agentów
2018-02-26Planowanie podróży stało się bardziej bólem głowy niż marzeniem urlopowym, a 79% ankietowanych przyznało, że jest przesycone danymi online, opiniami na forach, recenzjami i cenami - wynika z badania Kuoni Worldwide Trends Report 2018, przygotowanego przez brytyjskie biuro podróży Kuoni.
r e k l a m a
Według touroperatora, przeciążenie informacjami i często sprzecznymi opiniami zamieszczanymi w internecie spowodowało powrót do agentów, którzy służą swoją wiedzą produktową i doświadczeniem.
Prawie dwie trzecie przebadanych osób chce wiedzieć, że osoba, u której rezerwują wycieczkę była tam naprawdę i poznała sprzedawane obiekty. Ta zmiana powoduje, że coraz więcej osób rezerwując wyjazdy zwraca się do specjalistów. Badania wykazały, że teraz turyści spędzają ponad godzinę na wyszukiwaniu wakacyjnych ofert online, zanim poszukają profesjonalisty, który pomoże wybrać najbardziej pasujące oferty.
Wakacje to duży wydatek Coraz częściej ludzie dostają tak wiele sprzecznych informacji, że w efekcie staje się to wyjazd staje się bardziej bólem głowy niż przyjemnością. Pomimo coraz nowocześniejszych narzędzi, turyści zaczynają się gubić i potrzebują fachowego wsparcia - powiedział Derek Jones, dyrektor zarządzający Kuoni.
Z całym raportem Kuoni można zapoznać się poniżej.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20180226_trends_report_2018.pdf
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Turyści wrócą do agentów?
[2018-02-26 16:03 88.220.126.*]
nie umiem czytać tych bzdur odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział badania rynku i analizy:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
Polskie lotniska wśród liderów
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Rok 2023 będzie udany według PIT
Kraków: tragiczna śmierć Brytyjczyka
Opłata klimatyczna w Zakopanem - jest wyrok
Jakie są przyczyny zamieszania wokół Ryanair?
Norweski przewoźnik żąda rekompensaty od Boeinga
Które kierunki najmocniej drożeją?
Wakacyjne plany Polaków na ten rok
SCAN HOLIDAY - rezydent w Sharm el Sheikh
Nowa Zelandia przestaje się izolować
Zwiedzanie Muzeum Auschwitz w godzinach szczytu tylko w grupach
Jakie hotele najmocniej zmieniały ceny w styczniu?
Które letnie kierunki najmocniej zmieniają ceny?
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed rokiem
Mouzenidis w Niemczech kończy ze sprzedażą za pośrednictwem biur
Wzrost liczby turystów w Dubaju
Włoskie Bibione zachęca turystów do odwiedzin
Turyści początkowo zaakceptowali potrącenie za rezygnację z wyjazdu z powodu COVID. Sąd wydał wyrok
Satoria wprowadza defibrylatory do hoteli
Minister Niedzielski zapowiedział przywrócenie targów i konferencji
NIK z zastrzeżeniami do stanu bezpieczeństwa zabytków architektury drewnianej
Accor: Wirtualne spotkania nie zastąpią rzeczywistych