TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Turyści zagubieni w natłoku informacji - szansa dla agentów

Planowanie podróży stało się bardziej bólem głowy niż marzeniem urlopowym, a 79% ankietowanych przyznało, że jest przesycone danymi online, opiniami na forach, recenzjami i cenami - wynika z badania Kuoni Worldwide Trends Report 2018, przygotowanego przez brytyjskie biuro podróży Kuoni.


Według touroperatora, przeciążenie informacjami i często sprzecznymi opiniami zamieszczanymi w internecie spowodowało powrót do agentów, którzy służą swoją wiedzą produktową i doświadczeniem.

Prawie dwie trzecie przebadanych osób chce wiedzieć, że osoba, u której rezerwują wycieczkę była tam naprawdę i poznała sprzedawane obiekty. Ta zmiana powoduje, że coraz więcej osób rezerwując wyjazdy zwraca się do specjalistów. Badania wykazały, że teraz turyści spędzają ponad godzinę na wyszukiwaniu wakacyjnych ofert online, zanim poszukają profesjonalisty, który pomoże wybrać najbardziej pasujące oferty.

Wakacje to duży wydatek Coraz częściej ludzie dostają tak wiele sprzecznych informacji, że w efekcie staje się to wyjazd staje się bardziej bólem głowy niż przyjemnością. Pomimo coraz nowocześniejszych narzędzi, turyści zaczynają się gubić i potrzebują fachowego wsparcia - powiedział Derek Jones, dyrektor zarządzający Kuoni.

Z całym raportem Kuoni można zapoznać się poniżej.


Możesz także pobrać plik: turinfo_20180226_trends_report_2018.pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
turyści biuro podróży kuoni agent sprzedaż planowanie wakacji


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję