TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Accor wprowadza na rynek nową markę

Grupa Accor poszerza swoje portfolio o kolejną markę hotelową, której koncepcja jest kierowana zarówno do międzynarodowego klienta jak i zwykłych podróżnych.


Wprowadzana na rynek lifestylowa marka Tribe ma połączyć wysoką jakość usług hotelowych w przystępnej cenie. W 126 pokojach oprócz nowoczesnego designu i ciekawego wzornictwa znajdują się również przedmioty dające wrażenie ekskluzywnej przestrzeni: m.in. poduszki Jeana-Paula Gaultiera, czy lampy znanego brytyjskiego projektanta Toma Dixona.

Do dyspozycji gości hotelowych będzie centrum fitness, wypożyczalnia rowerów oraz hotelowa restauracja korzystająca w pełni z sezonowych produktów. W obiekcie znajduje się także specjalna strefa Tribe Foods, która stanowi uzupełnienie restauracji i obejmuje kawiarnię działającą w dzień i bar - w nocy.

Pierwszy hotel marki Tribe powstał w Australii, a otwarcie dziesięciu kolejnych obiektów zostało zaplanowane na 2022. W najbliższych latach odbędą się również negocjacje nad kolejnymi pięćdziesięcioma hotelami.

Docelowo marka Tribe ma zadebiutować do 2030 roku w 150 międzynarodowych destynacjach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Accor Tribe hotel Australia hotelarstwo




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję