EXIM w nowej grupie
Grupa DER Touristik, drugi co do wielkości touroperator w Europie i kluczowy gracz w międzynarodowej branży turystycznej, ogłasza znaczący krok w swojej strategicznej ewolucji poprzez rebranding, stając się Grupą DERTOUR. To przełomowe posunięcie oznacza zaangażowanie Grupy w internacjonalizację i kultywowanie wspólnej międzynarodowej tożsamości.
Zaplanowany na drugi kwartał 2024 r. i mający zakończyć się do końca 2025 r. rebranding Grupy wprowadza płynny motyw graficzny, symbolizujący dynamiczną ewolucję marki. Grupa DERTOUR dąży do stworzenia spójnej i rozpoznawalnej na całym świecie obecności, podkreślając wspólną siłę wywodzącą się od różnorodnych międzynarodowych ekspertów i firm turystycznych. Elementy wizualne odzwierciedlają zmodernizowany i bardziej emocjonalny charakter, zapewniając harmonijną integrację z firmami i markami turystycznymi pod wspólnym sztandarem międzynarodowej platformy.
Dr Ingo Burmester, CEO Central Europe DERTOUR Group, wyjaśnia, że Przejście z DER Touristik do Grupy DERTOUR podkreśla ambicje objęcia wiodącej roli na międzynarodowym rynku podróży i turystyki. Chcemy stać się bardziej widoczni jako jedna silna Grupa, zwłaszcza w miejscach docelowych podróży. Nowa koncepcja projektowa zapewnia bardziej nowoczesne, emocjonalne i istotne doświadczenie marki, które pozwoli nam rozszerzyć nasz zasięg.
Inicjatywa wykracza poza estetykę, odzwierciedlając zaangażowanie Grupy w tworzenie wspólnej międzynarodowej platformy. Marka zawiera w sobie międzynarodową wiedzę 9200 profesjonalistów i wspólne wysiłki 130 firm, także z Polski, które tworzą niezwykłe doświadczenia podróżnicze dla swoich gości. Zmiana na DERTOUR jeszcze bardziej wzmocni obecność marki wiodącej w Niemczech, Austrii, Rumunii, a także na innych rynkach, na których jest już dobrze znana, zmniejszając w ten sposób złożoność i pozwalając marce wiodącej być bardziej widoczną. Ewolucja Grupy DER Touristik w Grupę DERTOUR wzmacnia zaangażowanie organizacji w adaptację w dynamicznej branży turystycznej, zapewniając jednocześnie spójną integrację różnych firm pod wspólną międzynarodową marką parasolową.
Częścią Grupy DERTOUR jest biuro podróży EXIM tours działające na polskim rynku od 31 lat. Do Grupy należy od 2012 roku. Dziejąc się w tle rewolucje grupy, to nie jedyne spektakularne zmiany widoczne dla polskich podróżujących. W ostatnim czasie EXIM tours wyznaczył kierunek rozwoju i swoje docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków, tworząc i wdrażając nową strategię marketingową. U jej podstaw leżą badania rynku, sieci dystrybucji i wizerunku. Efektem jest także nowa platforma komunikacji. Jej przewodnia myśl łatwo zapada w pamięć, zachęca do zatrzymania się i pozwala ponieść marzeniom. "A może by tak " to klucz do pragnień każdego z nas. EXIM tours zaprasza do wspólnego odkrywania świata, urlopowych przeżyć, u boku zaufanego partnera z ponad 30-letnim doświadczeniem i potężnym zapleczem Grupy DERTOUR, drugiego największego touroperatora w Europie.
EXIM tours jest piątym największym organizatorem wyjazdów w Polsce. Co roku z usług biura korzysta ponad 200 000 osób. Posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych na rynku. Marka cieszy się zaufaniem od 31 lat. Od 2012 roku jest częścią grupy DER Touristik, obecnie Grupy DERTOUR, jednej z najnowocześniejszych firm turystycznych w Europie. Grupa jest obecna w 16 krajach.
Grupa DERTOUR ma swoją główną siedzibę w Kolonii w Niemczech i jest oddziałem REWE Group zajmującym się podróżami i turystyką. Każdego roku miliony gości podróżują z jednym z touroperatorów lub specjalistów Grupy. DERTOUR obejmuje touroperatorów takich jak EXIM tours, DERTOUR, ITS, Meiers Weltreisen, Kuoni, Helvetic Tours, ITS Coop Travel, Billa Reisen, oning Aap, Apolloi Fischer, a także ponad 2100 biur podróży (takich jak DERTOUR, DERPART, Kuoni i Fischer, a także franczyzy i partnerzy), marki hotelowe Sentido, Aldiana, Calimera i COOEE oraz internetowe biuro podróży Prijsvrij Vakanties.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Niemiecka turystyka ze wzrostami także po sezonie
Biura podróży podwoiły liczbę klientów na majówkę?
Jakie szkolenia odbędą się na TT Warsaw?
Ceny imprez turystycznych poszły w górę
Pożyczki dla przedsiębiorców turystycznych z wschodniej Polski
SOIT: Organizatorzy incentive mają duże trudności z uzyskaniem wsparcia z PFR
Wzrosła liczba rannych po awaryjnym lądowaniu w Rosji
Samodzielne podróże były tańsze
Thomas Cook kupiony przez Polaków
Marek Andryszak chce odejść z TUI
Accor wprowadza na rynek nową markę
Tunezja wprowadza wytyczne dla grup zorganizowanych
Wirtualna Polska kupuje udziały w kolejnym serwisie turystycznym
Hotel Keskin w Dalyan - pomorze ktos ??
Unia przeznaczy dodatkowe środki na walkę z koronawirusem
Nowa poczekalnia biznesowa Air France
RateHawk.com stworzył aplikację mobilną dla agentów turystycznych
Nowe hotele z logiem B&B już wkrótce
Tatrzańska Izba Gospodarcza: Przedsiębiorcy są granicy wytrzymałości
RateHawk rozszerza możliwości z powodu ESG