Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Wizz Air zmienia zasady wnoszenia bagażu na pokład
Wizz Air ogłosił nowe zasady przewozu bagażu. Czy pasażerowie będą zadowoleni?
Jak informuje przewoźnik, nowe zasady mają na celu ułatwienie pasażerom wejścia na pokład i gwarantują wszystkim pasażerom wniesienie jednego, bezpłatnego bagażu podręcznego podczas wszystkich lotów Wizz Air, od 1 listopada 2018 roku.
Dane przewoźnika pokazują, że opóźnienia związane z bagażem mają wpływ na ponad 10000 lotów rocznie. Ponadto, wynika z nich, że w ciągu ostatnich 5 lat średnia długość pobytu w miejscu docelowym stale zmniejsza się, a obecnie co trzeci pasażer Wizz Air rezerwuje podróż trwającą trzy dni lub krócej. W związku z krótszym czasem podróży, pasażerowie WIZZ pakują się w bardziej przemyślany sposób, a ich bagaże są lżejsze. Co trzeci klient Wizz Air, wykupił bagaż rejestrowany, a tylko co siódmy wybrał bagaż na kółkach, który mógłby zabrać na pokład.
Od 1 listopada każdy pasażer będzie mieć możliwość wniesienia na pokład jednego bezpłatnego bagażu podręcznego/free carry-on bag (40x30x20 cm). Osoby, które wykupią usługę WIZZ Priority będą mogły zabrać ze sobą do kabiny również walizkę na kółkach/trolley bag (55x40x23 cm). W odpowiedzi na informacje zwrotne od klientów oraz zmieniające się trendy w podróżowaniu, Wizz Air wprowadza opcję 10-kilogramowego bagażu rejestrowanego, z cenami rozpoczynającymi się już od 7euro.
Nowa polityka bagażowa ma dać pasażerom możliwość wyboru spośród ponad 50 opcji dotyczących bagażu wnoszonego na pokład oraz rejestrowanego w zależności od ich indywidualnych preferencji.
%OBRAZEK1#
Pasażerowie chcą sprzedawanych odrębnie produktów i to dotyczy także Wizz Air. Naszym celem jest oferowanie klientom możliwie najniższych cen usług oraz transparentna polityka cenowa biletów. Poprzez dostępne osobno produkty i usługi, Wizz Air uelastycznia proces podróżowania i tworzy ofertę dostosowaną do potrzeb. Zachęcamy pasażerów do pakowania bagażu w przemyślany sposób i korzystania z usługi WIZZ Priority, która zawiera bezpłatny bagaż (free carry on bag) (40x30x20 cm) oraz walizkę na kółkach (55x40x23 cm) (trolley bag) do zabrania na pokład, priorytetową odprawę oraz pierwszeństwo wejścia na pokład w cenie już od 5 euro. Do rezerwacji bez usługi WIZZ Priority dokonane przed 10 października dotyczące podróży odbywającej się po 1 listopada 2018 roku zostanie dodany bezpłatny bagaż rejestrowany o wadze do 10kg, a rezerwacje zawierające bagaż rejestrowany otrzymają usługę WIZZ Priority. - powiedział Johan Eidhagen, członek zarządu ds. marketingu w Wizz Air.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu Poznańskiego
Unia przeznaczy dodatkowe środki na walkę z koronawirusem
Nowa poczekalnia biznesowa Air France
RateHawk.com stworzył aplikację mobilną dla agentów turystycznych
Nowe hotele z logiem B&B już wkrótce
Tatrzańska Izba Gospodarcza: Przedsiębiorcy są granicy wytrzymałości
Wypoczynek w Hiszpanii (Costa Blanca)
Chiny staną się największym rynkiem lotniczym na świecie
Niemiecka turystyka ze wzrostami także po sezonie
Biura podróży podwoiły liczbę klientów na majówkę?
Jakie szkolenia odbędą się na TT Warsaw?
Ceny imprez turystycznych poszły w górę
Pożyczki dla przedsiębiorców turystycznych z wschodniej Polski