Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
GTM: Pozytywne sygnały dla niemieckiej przyjazdówki
Około jedna trzecia kluczowych klientów z międzynarodowej branży turystycznej, którzy zarejestrowali się na GTM, wzięła udział w ankiecie internetowej przeprowadzonej przez DZT w celu analizy nastrojów i oczekiwań branży.
95 procent ankietowanych zakłada, że Niemcy jako kierunek turystyczny będą po kryzysie co najmniej tak samo atrakcyjne dla odwiedzających, jak przed pandemią.
Nawet podczas kryzysu spowodowanego covid-19 Niemcy jako cel podróży cieszą się wysokim poziomem świadomości marki i pozytywnym nastawieniem - zarówno wśród klientów, jak i partnerów handlowych. Ten wysoki poziom zaufania do naszej marki znajduje odzwierciedlenie w wyrażanych oczekiwaniach biznesowych. Klienci, którzy biorą udział w najważniejszym wydarzeniu sprzedażowym niemieckiej turystyki przyjazdowej, w większości optymistycznie patrzą na bieżący rok finansowy: ponad połowa (53 proc.) spodziewa się poprawy w 2021 r. W porównaniu z kryzysowym rokiem 2020, jedna trzecia zakłada rozwój biznesu na takim poziomie jak w roku poprzednim. Pozytywne nastawienie do Niemiec jako celu podróży wśród kupujących z rynków zagranicznych jest nawet powyżej średniej i wynosi 58 proc. W związku z tym ważne jest, aby zapewnić wszystkim uczestnikom GTM - niemieckim dostawcom, a także zagranicznym nabywcom - konkretne informacje, dzięki którym możemy wspólnie budować zaufanie z potencjalnymi gośćmi, zapewnić bezpieczeństwo i dalej wzmacniać gotowość do podróżowania ".
38 proc. managerów turystycznych biorących udział w GTM zakłada, że w nadchodzącym roku branża powróci do poziomu sprzed kryzysu, a ponad jedna trzecia uważa, że najpóźniej do 2023 roku osiągnie poziom z 2019 roku - uważa Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Fazie ożywienia sprzyja wyjątkowo wysoka ocena oferty turystycznej w Niemczech. Przede wszystkim uwagę zwraca temat zrównoważonego rozwoju: 84% ocenia jakość zrównoważonych produktów w Niemczech jako dobrą / bardzo dobrą. Najwyższymi ocenami cieszą się też oferty oparte na rozwiązaniach wirtualnych: 93 procent kluczowych klientów ocenia dostępne treści cyfrowe jako dobre lub bardzo dobre.
Targi turystyki przyjazdowej do Niemiec GTM 2021 w formie wirtualnej odbyły się w dniach 27-29 kwietnia. W GTM wzięło udział około 250 niemieckich dostawców i 480 kupujących z biur podróży z całego świata.
Krajem partnerskim GTM 2021 była Meklemburgia-Pomorze Przednie. Ten położony na północnym-wschodzie Niemiec kraj związkowy oferuje wiele atrakcji turystycznych dla gości zagranicznych. Wybrzeże Morza Bałtyckiego, Pojezierze Meklemburskie, zabytki wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, miasta hanzeatyckie i stolica Schwerin z zespołem zamkowym, to tylko niektóre atrakcje regionu. "10 powodów do odkrycia Meklemburgii-Pomorza Przedniego" był jednym z przewodnich tytułów webinarium, podczas którego kraj partnerski zaprezentował się kluczowym klientom w pierwszym dniu warsztatów.
Podobnie jak w przypadku Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB w Berlinie, koncentrujemy się na przyszłych tematach związanych z bezpiecznymi podróżami, zrównoważonym rozwojem, turystyką zdrowotną i dostępnością, które są przedstawiane odwiedzającym z wykorzystaniem praktycznych przykładów. Nawet jeśli podróż nie jest jeszcze możliwa, ważna jest wymiana pomysłów z międzynarodowymi organizatorami wycieczek na temat zmienionych warunków i zainteresowań związanych z podróżami. Musimy myśleć nie tylko o wirusie. Platforma vGTM 2021 jest doskonała do takich spotkań - uważa Tobias Woitendorf, dyrektor zarządzający TMV.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Dział dla turystów:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
W Krakowie odbędzie się konferencja dot. potrzeb pracodawców z branży turystycznej
Jakie cele stawia grecki minister turystyki?
ULC o konsekwencjach twardego Brexitu
Linie KLM będą walczyć z hałasem
Turysta z Irlandii odpowie za niszczenie Muzeum Auschwitz
Jak zmniejszyć szanse na problemy w podróżach samolotem?
Harmony Polish Hotels sugeruje hotelarzom pożądane praktyki w dobie epidemii
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń: Potrzebujemy natychmiastowej pomocy, a konkretów brak
120 samolotów Emirates przejdzie modernizację
Emirates wznawiają kolejne połączenia
IATA: Pracownikom branży lotniczej grozi katastrofa
FlyGermania zaprasza polskich pasażerów
Ryanair wprowadza nową opcję zapłaty za bilet
FlixBus zaczyna walkę o klienta na polskim rynku
przyjazdy turystów do polski na 4 -5 dni