Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki B2B
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025
- praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Lider działu turystyka - sklep sportowy Sportano...
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA

Sfinks wprowadza nową markę
2021-03-26Sfinks Polska, spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło, wprowadziła nową markę: Levant - hummus & falafel.
r e k l a m a
Jej menu obejmuje 20 roślinnych oraz bezmięsnych dań inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu. Levant jest kolejną wirtualną marką Sfinksa, czyli konceptem bez stacjonarnych lokali, obok takich marek jak The Burgers, YOLO Chicken czy Z Byka. Dania dostępne są w dostawie i na wynos, a zamówienia można składać przez własny portal Sfinksa, smacznieiszybko.pl oraz inne platformy online.
Uruchamiając nowy wirtualny koncept gastronomiczny podążamy za trendami kulinarnymi związanymi przede wszystkim z oczekiwaniami klientów, a jednocześnie wykorzystujemy nasze dotychczasowe doświadczenie z kuchnią bliskowschodnią. Popularność kuchni opartej na daniach wegetariańskich jest stale rosnącym trendem, zaś naszą sieć i marki tworzymy, aby były uzupełniającymi się konceptami dla klientów o różnych gustach kulinarnych - mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Karta dań nowego konceptu to przede wszystkim falafele, hummusy oraz smażone warzywa z różnymi dodatkami i podane na wiele sposobów - w bułce pita, w placku tortilla czy jako danie w półmisku, tzw. poke bowl. Część dań jest całkowicie roślinna, a w części znajdą się propozycje z dodatkiem sera feta czy sosów na bazie jogurtu. W menu są np. takie dania jak pita posmarowana sosem tahini, a w niej 3 falafele, miks sałat, pikle, czerwona cebula, jalapeno i pomidor, całość doprawiona harrisą i kolendrą oraz podawana z wybranym sosem. Inne propozycje to hummus z pieczoną cukinią, pieczarkami i cebulą oraz bułką pita, czy poke bowl z tabbouleh i greckimi dodatkami - serem feta, czarnymi oliwkami, pomidorami, ogórkiem, czerwoną cebulą oraz sosem jogurtowo-miętowym.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Rodzinne wyjazdy to
PARP: KPO dla turystyki jest
Zachodniopomorscy hotelarze liczą na najlepszy weekend
Dział dla turystów:
Żeglarze sprawdzają czystość mazurskich
Wyrok dla pasażera, który zakłócił lot
IGGP: Żadna z sił politycznych nie dba o branżę
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Niskie ceny przyciągają klientów do biur podróży?
9 grudnia zaczyna obowiązywać nowy rozkład jazdy pociągów
Polska awansowała w rankingu konkurencyjności turystycznej
W biurach podróży umacnia się pozycja Tunezji
Europarlamentarzyści wzywają do minimalizacji skutków upadku Thomasa Cooka
Integracja i współpraca kluczem dla rozwoju turystyki
Gault&Millau Tour 2017 w Krakowie
Bezpłatne zwiedzanie kujawsko-pomorskich atrakcji
W Trójmieście odbędzie się festiwal whisky
Wakacje.pl prognozują udaną majówkę
Co raz więcej osób wybiera podróż samolotem
Mazowsze przyciągnęło więcej turystów