Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Rankingi obiektów hotelowych jako narzędzie marketingowe
Dostawcy marketingowych rozwiązań szukają różnych sposobów by dotrzeć do klientów. Jednak, czy publikacja raportu z najgorszymi hotelarzami wg. ocen systemów rezerwacyjnych, przez firmę zajmującą się marketingiem hotelowym nie jest przesadą?
Rynek rozwiązań marketingowych w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagający. Na samym początku trzeba przyciągnąć do siebie klientów a następnie utrzymać. To w jaki sposób firma do siebie zachęci zależy tylko i wyłącznie od polityki przedsiębiorstwa. Jednak przejdźmy do rzeczy. Firma Booking Solutions, opublikowała raport, w którym zamieściła rankingi trzech najlepiej i trzech najgorzej ocenianych nadmorskich obiektów, w każdej z badanych miejscowości. Informacja jest przygotowana jako taki mini-przewodnik dla potencjalnych klientów hoteli. Jeżeli chodzi o zestawienie obiektów z najniższą oceną budzi wiele emocji i może to być pojmowanie jako działanie na szkodę poszczególnych hotelarzy.
Nikt z właścicieli obiektów hotelowych nie chciałby się znaleźć w drugim zestawieniu. Firma oparła swoje badania na opiniach z Booking.com. W naszych badaniach, najważniejsze było dla nas usystematyzowanie tego, co chcemy przekazać, a więc postanowiliśmy obrać konkretną, jednorodną strategię wyszukiwania opinii na Booking.com. Dlaczego właśnie ten serwis? Mimo popularności różnych serwisów wakacyjnych, to właśnie Booking dalej pozostaje najważniejszą wyszukiwarką noclegów w naszym kraju. - czytamy w raporcie.
Nie negujemy w całości raportu ponieważ wyniki pokazują dość obiektywne oceny poszczególnych obiektów. Niemniej jednak publikacja trzech najgorszych obiektów nie wydaje się być uczciwa - choćby ze względu na różnice w stażu obiektów, czy ilości opinii i ich rozłożenia w czasie. Dziwna to forma promocji firmy Booking Solutions, która szkodzi swoim potencjalnym klientom.
Cały "raport" załączamy poniżej.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20180816_jako___hoteli_nad_ba_tykiem._gdzie_jecha____eby_byc_zadowolonym.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Mobilne paczkomaty dla
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Mniej powiatów na żółtej i czerwonej liście
Niedobór kadr wyzwaniem dla branży lotniczej
UNWTO wzywa do działań mających na celu rozwój turystyki
Kolejny przewoźnik w kłopotach?
Wybrano tegorocznych Ambasadorów Kongresów Polskich
Większość Polaków wybiera All Inclusive
MSiT zaprasza na spotkania informacyjne o ustawie o imprezach turystycznych
Tunezja i Cypr wracają do łask turystów?
IGHP: Większość hoteli ma problem z płynnością finansową
Polonus wprowadzi nowe połączenie autobusowe
Nowa atrakcja turystyczna w Norwegii
Nowe zasady postoju autokarów w Krakowie
Traveldata: zmiany cen wskazują na nadzieję touroperatorów