Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów Keukenhof
Do połowy maja br. potrwa promocja Polski na specjalnych autobusach Keukenhof Express Bus jeżdżących do słynnych ogrodów pod Amsterdamem. Kampania "Odkryj polskie dziedzictwo UNESCO" jest realizowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie (ZOPOT).
Ogrody Keukenhof to jedna z najbardziej popularnych atrakcji turystycznych kraju wiatraków i każdego roku odwiedza je ok. 1,5 miliona osób. W tym roku kierownictwo ogrodu spodziewa się większej ilości gości ze względu na to, iż obchodzi on 75-lecie istnienia. ZOPOT w Amsterdamie postanowił wykorzystać tę okazję od zachęcenia Holendrów oraz zagranicznych turystów do odwiedzenia Polski.
Kampania trwająca od połowy marca br. zaplanowana jest na 7 tygodni. Reklamy Polski umieszczone są na tyle pojazdów kursujących z Amsterdamu, lotniska Schiphol, Haarlem oraz Leiden. Autobusy jeżdżą 7 dni w tygodniu pomiędzy 7.30 rano a 20.00 wieczorem. Ogrody Keukenhof położone są w centralnej części kraju, a dotarcie do nich możliwe jest przy pomocy własnego środka transportu lub Keukenhof Express Bus.
Do celów promocji wybrano wizualizacje Warszawy, Krakowa oraz Białowieży w wiosennej odsłonie. Użyte w języku angielskim hasło reklamowe +Discover UNESCO heritage in Poland+ pozwoli na dotarcie do zarówno odbiorców holenderskich, jak i zagranicznych mówi Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.
W ocenie Dominiki Szulc, dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli zarówno lokalizacja przystanków początkowych, końcowego, jak i trasa pojazdów są gwarancją, że reklama odniesie oczekiwane rezultaty. Będzie ona widoczna zarówno dla ich bezpośrednich użytkowników, turystów odwiedzających Keukenhof, mieszkańców miast, użytkowników ruchu drogowego na trasie przejazdu, jak i pieszych i licznych rowerzystów znajdujących się w okolicach miejsc postojowych - uważa dyr. Szulc.
Keukenhof to jeden z największych ogrodów na świecie. Park znajduje się na ogromnej, mającej rozmiar pięćdziesięciu boisk piłkarskich, przestrzeni. To prawdziwy raj dla miłośników kwiatów, gdzie można podziwiać ogromną różnorodność odmian tulipanów, narcyzów, hiacyntów i wielu innych kwiatów w pięknych aranżacjach.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja Polski podczas 75-lecia ogrodów Keukenhof
[2024-04-28 19:51 193.176.187.*]
O czymś nie wiemy???
To ZOPOT w Amsterdamie nie jest już zarządzany przez b. doradcę Morawieckiego, dumnego posiadacza Executive MBA Collegium Humanum Andrzeja Pawluszka ?
A może przeszedł już na pełny etat do PAP-u, gdzie dotychczas tylko dorabiał ? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
50 lecie marki ważnej dla światowego
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Enoturystyka rozwija się w
TUI podpisał umowę kredytu pomostowego
Rainbow wprowadza nową linię produktów
Turystyka ślubna napędza cypryjską gospodarkę
Kolejne portugalskie miasto wprowadza podatek turystyczny
Słowenia otwiera granice dla Polaków
Turyści zapłacą więcej za wstęp na wieżę Eiffla
Strata impetu Turcji i odbicie Bułgarii?
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych okolic
Włochy: uwaga na podrobione monety
Co przyciąga niemieckich turystów do Polski?
Dobrze, że wytyczne dla organizatorów obozów się pojawiły, ale pozostają wątpliwości
Jak majówka wpłynęła na sprzedaż w biurach podróży?
Województwo mazowieckie wkrótce otworzy program pomocowy
Jaka sprzedaż w biurach u szczytu sezonu?
Zarządca wraca do Hotelu Litwor
Rekordowy rok dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego
Biura coraz bardziej strzegą swoich statystyk sprzedażowych