PKP Intercity ufunduje dodatkową nagrodę w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów
2019-07-17PKP Intercity zostało oficjalnym partnerem tegorocznej edycji Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. To konkurs oparty na grywalizacji, którego celem jest promowanie nieznanych dotąd zakątków Polski. P
r e k l a m a
Przewoźnik przygotował dla blogerów dodatkowe zadanie, za realizację którego otrzymają nagrody o łącznej wartości blisko 30 tys. zł.
Specjalnym zadaniem wprowadzonym w trakcie trwających mistrzostw jest przedstawienie w ciekawy i kreatywny sposób zalet podróżowania pociągiem oraz pokazanie Polski z okna pociągu. W ramach konkurencji "Polska z okien pociągu PKP Intercity" blogerzy będą musieli stworzyć dodatkowy wpis, na który składać się będzie minimum 1500 znaków bez spacji oraz minimum 8 fotografii w formacie odpowiadającym szerokości szablonu bloga. Zadanie wymyślone przez PKP Intercity jest dodatkową formą rywalizacji podczas Turystycznych Mistrzostw Blogerów.
To kolejny strategiczny projekt, po akcji "POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY", podczas którego ściśle współpracujemy z PKP Intercity. Polski narodowy przewoźnik jest naszym naturalnym partnerem w większości działań na rynku krajowym. Zależy nam na tym, by promować wśród naszych rodaków nie tylko ciekawe zakątki Polski, lecz także zachęcać ich do podróżowania różnymi środkami transportu - powiedział prezes POT Robert Andrzejczyk.
Bardzo się cieszymy, że wspierając projekt Turystycznych Mistrzostw Blogerów mamy swój wkład w promocję Polski. Dostrzegamy w naszym kraju ogromny potencjał turystyczny. Warto pamiętać, że do wielu pięknych miejsc można z łatwością dotrzeć naszymi pociągami, które stają się coraz bardziej popularnym środkiem transportu w szczególności podczas wakacyjnych wyjazdów. Mam nadzieję, że konkurencja "Polska z okien pociągu PKP Intercity" zachęci do odkrywania na nowo tych niezwykłych zakątków Polski i spojrzenia na nie z nieco innej perspektywy - dodał prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.
Spośród uczestników mistrzostw, którzy podejmą się zadania dodatkowego, Kapituła powołana przez przewoźnika wybierze trzech laureatów. Nagrodami specjalnymi są karty PKP Intercity:
- za zajęcie pierwszego miejsca - roczna złota karta imienna na pociągi PKP Intercity (1 klasa) o wartości brutto 15 800 złotych,
- za zajęcie drugiego miejsca - półroczna srebrna karta imienna na pociągi PKP Intercity (1 klasa) o wartości brutto 8 400 złotych,
- za zajęcie trzeciego miejsca - trzymiesięczna niebieska karta imienną na pociągi PKP Intercity (1 klasa) o wartości brutto 4 500 złotych.
Są to dodatkowe nagrody. Zwycięzca konkursu otrzyma 14,5 tys. zł netto i możliwość dalszej współpracy przy projektach realizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. Bloger, który zajmie drugie miejsce otrzyma nagrodę w wysokości 10,5 tysięcy zł netto, a nagroda za trzecie miejsce wyniesie 9 tys. zł netto.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Nowa linia charterowa dla
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Starsze aktualności:
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Już w niedzielę spotkanie hotelarzy Harmony Polish Hotels
Czech Airlines z nowym właścicielem
Umiarkowane zwyżki i niewielkie spadki cen letnich wyjazdów
Travelplanet.pl: rezerwacje na lato prawie jak przed pandemią
Letnie spacery po Łodzi - nowa inicjatywa Łódzkiej Organizacji Turystycznej
Wizz Air rozpoczyna operacje na nowych trasach z Polski
Średnie ceny letnich wyjazdów niższe niż przed tygodniem
Nowa trasa turystyczna w Wilnie
Duży problem bułgarskiej gastronomii
Słowacja: nowe zasady dla hoteli, gastronomii, czy ośrodków narciarskich
Nie wszystko idzie ku lepszemu