Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Toskania będzie mocniej promować się w internecie
Toskania bardziej angażuje się w promocję w internecie. We wtorek, 25 lipca władze regionu wystartowały z nowym portalem poświęconym turystyce w regionie.
Portal Visittuscany.com, w założeniu jego twórców ma być miejscem, które łączy wiele wymiarów internetowej promocji turystycznej. Portal powstał dzięki współpracy władz regionu, miejscowej organizacji turystycznej oraz fundacji Sistema Toscana. Platforma oferuje ponad 9000 artykułów redakcyjnych i siedem zintegrowanych stron. Oprócz informacji dotyczących atrakcji turystycznych, można w nim znaleźć bazę ofert noclegowych w regionie i informacje dotyczące wydarzeń kulturalnych. Portal jest dostępny w wersji anglo- i włoskojęzycznej.
Jak przekonują autorzy, nowa strona porusza wokół przewodnich pojęć: wzmocnienia tożsamości cyfrowej z "krainy dobrego życia", poprzez bardziej wciągające i emocjonalne podejście, zwiększenia zawartości merytorycznej poprzez zwiększenie możliwości wydawniczych oraz integrację z social media. Autorzy platformy chcą zapewnić prosty i intuicyjny interfejs, dostosowany do potrzeb różnych użytkowników.
Głównym wyzwaniem projektu było zaangażowanie wszystkich podmiotów turystycznych regionu. Miasta, gminy, firmy, przedsiębiorstwa, stowarzyszenia, organizacje zajmujące się lokalną promocją,znajdą dedykowaną dla siebie strefę, w której będą mogły i stworzyć własną cyfrową tożsamość, spójną z wizją całego regionu. Stosując przygotowane wytyczne, będą mogły promować i publikować oryginalną treść (dotyczącą produktów, wydarzeń, etc), co umożliwi integrację baz danych i poprawę przepływu informacji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział przewodnicy i piloci:
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
AmRest przejmie międzynarodową sieć gastronomiczną
AmRest wykupuje restauracje KFC France
Dwa zamachy terrorystyczne w Hiszpanii
TVN zarzuca PPL liczne nieprawidłowości
Turystka nie powiadomiła rezydenta o zastrzeżeniach. Sąd wydał wyrok
Wizz Air rozpoczyna operacje na nowych trasach z Polski
UOKiK wskazuje, co biura podróży powinny poprawić
Zbliżają się Dni Twierdzy Poznań
Niemiecki podatnik dopłaci do upadku Thomasa Cooka
Znów straszą zadłużeniem branży turystycznej
PKP Intercity ufunduje dodatkową nagrodę w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów
KLM przedstawia swoje plany na przyszłość
Czech Airlines z nowym właścicielem