Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Nabór do II edycji projektu Polskie Marki Turystyczne otwarty
1 września rozpoczyna się nabór do II edycji projektu Polskie Marki Turystyczne, który prowadzi Ministerstwo Rozwoju i Technologii we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Udział w nim jest szansą na popularyzację profesjonalnie zarządzanych i atrakcyjnych turystycznie miejsc w Polsce.
Jak podkreślają organizatorzy projektu, jego ideą jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów, wyróżniających się profesjonalnym zarządzaniem i promocją. Zarówno forma zarządzania marką turystyczną, jak i wypełnienie jej treścią to efekt cennej współpracy na poziomie lokalnym. To właśnie takie inicjatywy mają szansę na zdobycie tytułu "Polska Marka Turystyczna".
Jest to okazja do promocji dobrych praktyk w obszarze turystyki. Mam nadzieję, że współpracując i dzieląc się wiedzą uda nam się stworzyć profesjonalnie zarządzane marki turystyczne, które będą konkurować o turystów z wieloma propozycjami zagranicznymi - mówi Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Polskie Marki Turystyczne są projektem mającym na celu spopularyzowanie w Polsce turystyki zrównoważonej i rozwój obszarów, które swoim pięknem i atrakcyjnością zainteresują nie tylko Polaków, ale także coraz liczniejszą grupę zagranicznych turystów. Laureaci będą mogli liczyć na ogromne wsparcie Polskiej Organizacji Turystycznej zarówno w działaniach promocyjnych, opierających się między innymi na udziałach w targach oraz wydarzeniach w kraju i za granicą, jak również otrzymają pomoc o charakterze doradczo-eksperckim. Posiadanie tego zaszczytnego tytułu jest potwierdzeniem oraz gwarancją jakości, a katalog Polskich Marek Turystycznych będzie stanowić cenne źródło inspiracji podróżniczych po Polsce - podkreśla prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta.
Do udziału w projekcie "Polskie Marki Turystyczne" mogą aplikować zarejestrowane w Polsce organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki oraz inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki. Laureaci tytułu "Polska Marka Turystyczna", będą mogli korzystać ze wsparcia Polskiej Organizacji Turystycznej w prowadzeniu działań promocyjnych, np. udziału w targach i wydarzeniach promocyjnych w kraju i za granicą czy organizacji podróży studyjnych dla przedsiębiorców i mediów. Włączeni zostaną także w program przeznaczonych dla nich szkoleń i warsztatów. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl
Docelowo znak "Polska Marka Turystyczna" ma stać się prestiżowym certyfikatem oznaczającym jakość, atrakcyjność i niezawodność, a turyści będą brać go pod uwagę przy planowaniu swoich podróży.
Laureatami pierwszej edycji projektu zostały Beskidy, Kraina Lessowych Wąwozów, Lublin, Śląsk Cieszyński i Toruń.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa edycja projektu Polskie Marki Turystyczne
[2021-09-01 15:10 192.95.12.*]
Co się dzieje w POT???!!!
Z ich strony internetowej wynika, że z kierownictwa pozbyto się wszystkich dyrektorów /jest kilku p.o./ - pozostali wyłącznie kadrowi funkcjonariusze Porozumienia Gowina.
Tych pewnie wkrótce zastąpią nominaci Partii Republikańskiej maturzysty Bielana. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Ekspansja Itaki ma rynkach bałtyckich wpłynie na jej wyniki?
Turystyka w Strefie Wykluczenia?
UIA zobowiązuje pasażerów do udostępnienia swoich danych osobowych
Emirates podpisują kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim
AmRest przejmie międzynarodową sieć gastronomiczną
AmRest wykupuje restauracje KFC France
Dwa zamachy terrorystyczne w Hiszpanii
Trzęsienie ziemi na turystycznej wyspie
Polska turystka zaginęła w Bułgarii
Europejski Manifest Turystyczny przedstawia zalecenia do wznowienia ruchu turystycznego
Nowa sieć lokal fast food wchodzi do Polski
UOKiK wskazuje, co biura podróży powinny poprawić
Zbliżają się Dni Twierdzy Poznań
IGHP: prawie 250 szkoleń w 2022 roku
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w zimie
Przedstawiciele branży dyskutowali z wicepremier Emilewicz o pomocy dla turystyki
Toskania będzie mocniej promować się w internecie
Przewoźnik zrezygnuje ze sprzedaży wolnocłowej w samolotach
Ruch turystyczny w Turcji nadal rośnie
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
specjalista ds turystyki Kraków My Travel Bonarka City Cente