Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Wspólny raport UNWTO i Netflixa
Światowa Organizacja Turystyki i Netflix podjęły współpracę przy publikacji raportu, który analizuje rolę filmów i seriali jako motorów napędowych dla turystyki.
Raport podejmuje temat zainteresowania krajami lub kulturami przedstawionej na ekranie.
Wyniki badań zostały zaprezentowane w Madrycie na Iberseries Platino Industria - największego międzynarodowego wydarzenia dla profesjonalistów związanych z przemysłem audiowizualnym w języku hiszpańskim i portugalskim.
Ostatecznym celem raportu jest wsparcie decydentów i kluczowych interesariuszy w sektorze turystycznym we wdrażaniu polityki, która uczyni ich miejscowości atrakcyjnymi dla producentów filmowych. Jednocześnie ma on pomóc w budowaniu ukierunkowanych strategii promujących turystykę i konsumpcję lokalnej kultury, inwestowaniu w umiejętności i szkolenia w celu rozwoju lokalnego sektora filmowego i kreatywnego, aby zapewnić wysoki poziom talentów, infrastruktury i zdolności produkcyjnych oraz integracji turystyki i pokazywania kultury na festiwalach filmowych w celu pogłębienia wiedzy globalnej publiczności.
Zarówno turystyka, jak i sektory audiowizualne celebrują i promują kulturę, wspierają miejsca pracy i zapewniają możliwości w różnych miejscach. Wspólne działania UNWTO i Netflixa pomogą destynacjom turystycznym wykorzystać potencjalne korzyści płynące z turystyki ekranowej. - powiedział sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikaszwili.
Jak podkreślono w tym badaniu, udało nam się wykazać niezbicie to, w co instynktownie już wierzyliśmy, czyli że obok chęci podróżowania i odwiedzania miejsc docelowych, ekspozycja na treści ekranowe prowadzi również do większego zainteresowania dziedzictwem, kulturą, językiem i rozwijaniem relacji międzyludzkich. To naprawdę pokazuje, że przemysły kreatywne, wymiana kulturowa, opowiadanie historii i turystyka są ze sobą powiązane i mogą zmienić sposób, w jaki społeczności postrzegają siebie nawzajem i łączą się ze sobą. - powiedział Dean Garfield, wiceprezes ds. polityki publicznej w Netflix.
Po prezentacji globalnego raportu eksperci ds. turystyki i branży audiowizualnej podzielili się swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat zmieniających się trendów w turystyce, jej pozytywnego wpływu na wzmacnianie powinowactwa kulturowego oraz roli usług streamingu online w promowaniu turystyki i powinowactwa kulturowego między ludźmi, kulturami i krajami. Wydarzenie to miało również na celu podkreślenie, w jaki sposób partnerstwa publiczno-prywatne mogą wspierać ośrodki turystyczne w promowaniu się jako atrakcyjne lokalizacje dla producentów audiowizualnych.
Raport Światowej Organizacji Turystyki i Netflixa można znaleźć na stronie www.e-unwto.org
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
USA najpotężniejszym rynkiem
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Biura podróży na celowniku UOKiK
Nabór do II edycji projektu Polskie Marki Turystyczne otwarty
IGHP: prawie 250 szkoleń w 2022 roku
UIA zobowiązuje pasażerów do udostępnienia swoich danych osobowych
Emirates podpisują kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim
AmRest przejmie międzynarodową sieć gastronomiczną
AmRest wykupuje restauracje KFC France
Travelplanet: poziom liczby rezerwacji porównywalny z 2019 r., ceny trochę niższe
Ekspansja Itaki ma rynkach bałtyckich wpłynie na jej wyniki?
Turystyka w Strefie Wykluczenia?
Europejski Manifest Turystyczny przedstawia zalecenia do wznowienia ruchu turystycznego
Nowa sieć lokal fast food wchodzi do Polski
UOKiK wskazuje, co biura podróży powinny poprawić
Zbliżają się Dni Twierdzy Poznań
POT rozpoczyna program edukacji turystycznej
Trzęsienie ziemi na turystycznej wyspie
Polska turystka zaginęła w Bułgarii
Przedstawiciele branży dyskutowali z wicepremier Emilewicz o pomocy dla turystyki
Toskania będzie mocniej promować się w internecie
Przewoźnik zrezygnuje ze sprzedaży wolnocłowej w samolotach