Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Monitoring marki w internecie jednym z tematów najbliższego TravelCampu
Najbliższa 24. edycja turystycznego barcampu odbędzie się 23 marca w Katowicach. W spotkaniu tradycyjnie wezmą udział hotelarze, travel managerowie, przewodnicy turystyczni, blogerzy podróżniczy oraz wszyscy zainteresowani promocją w turystyce i hotelarstwie.
Tym razem uczestnicy spotkania będą rozmawiać m.in. o monitoringu marki w internecie, technologii web push oraz konkurowaniu ceną w hotelarstwie. Nie zabraknie konkursów z nagrodami, czasu na networking i wymianę wiedzy oraz dobrą zabawę podczas Afterparty. Organizator zapowiada jednak nowy element, który znajdzie się w formule turystycznego barcampu.
Dzielenie się wiedzą jest wpisane w ideę TravelCampu. Wraz z tą edycją chcemy iść o krok dalej, by jeszcze bardziej zaangażować uczestników spotkania i rozwiązywać ich problemy mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i organizator spotkań TravelCamp. Nie zdradza jednak szczegółów.
Tradycyjnie już udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla osób, które pracują w branży turystycznej lub hotelarskiej. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem.
Najbliższa 24. edycja spotkania zostanie zorganizowana 23 marca w Strefie Centralnej przy Placu Sejmu Śląskiego 2 w Katowicach. Partnerami technologicznymi tej edycji są firmy Ve Interactive oraz IdoSell Booking. Event wspierają ponadto firmy Profitroom oraz Grupa eholiday.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Z jakimi wyzwaniami mierzy się turystyka w Krakowie?
Producenci piwa podadzą jego skład?
Wspólny raport UNWTO i Netflixa
POT rozpoczyna program edukacji turystycznej
Trzęsienie ziemi na turystycznej wyspie
Polska turystka zaginęła w Bułgarii
Europejski Manifest Turystyczny przedstawia zalecenia do wznowienia ruchu turystycznego
Wczasy z przejazdem autokarem - dla tych co boją się latać.
TUI zapowiada wznowienie działalności, oraz oszczędności
TravelCamp zawita do Wrocławia
Biura podróży na celowniku UOKiK
Nabór do II edycji projektu Polskie Marki Turystyczne otwarty
IGHP: prawie 250 szkoleń w 2022 roku
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w zimie
Przedstawiciele branży dyskutowali z wicepremier Emilewicz o pomocy dla turystyki
Czechy także wprowadzą stan wyjątkowy
Travelplanet: poziom liczby rezerwacji porównywalny z 2019 r., ceny trochę niższe
Ekspansja Itaki ma rynkach bałtyckich wpłynie na jej wyniki?
Turystyka w Strefie Wykluczenia?
UIA zobowiązuje pasażerów do udostępnienia swoich danych osobowych
Geranios Suite&Spa na Fuertaventura