Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualną
Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
Nowe logo i identyfikacja wizualna z kompleksowym językiem piktogramów, ikonografii, nową paletą kolorystyczną, odświeżony branding audio i nowy claim ma być odpowiedzią na potrzebę wzmocnienia świadomości roli i możliwości, jakie dają Wakacje.pl w całym procesie wyboru wakacji przez tysiące Polaków.
Wakacje.pl są miejscem, gdzie dla setek tysięcy Polaków zaczynają się wakacje. Towarzyszymy klientom na każdym etapie ścieżki zakupowej ułatwiając wybór miejsca na urlop, zamieniając nieefektywne poszukiwanie w gąszczu możliwości na łatwe i przyjemne porównanie ofert, zakończone szybkim i bezpiecznym zakupem. Nasi Klienci mogą z naszą pomocą planować wymarzony urlop kiedy chcą, gdzie i jak chcą, w pełni bezobsługowo, ze wsparciem doradcy infolinii czy też w salonie stacjonarnym. Wizualna strona naszej marki musi korespondować z nowoczesnością i wygodą procesów, które oferujemy - mówi Dariusz Górzny, Prezes Zarządu Wakacje.pl.
Nowe logo zachowuje pełną nazwę marki z elementem słońca, uproszczonym do postaci łuku w nowoczesnej, digitalowej odsłonie. Geometryczna forma logotypu i nowy system piktogramów w palecie 8 kolorów, pozwalają na prezentowanie szerokiej półki produktowej, wielu możliwości podróżowania i zakupu wakacji w nieograniczony sposób. Rebranding wspiera dynamiczny rozwój produktowy i technologiczny marki Wakacje.pl.
Ostatni czas nas co prawda nie rozpieszcza, ale Wakacje.pl nie schodzą z obranego kursu, konsekwentnie realizując strategię Client First. W ostatnich kwartałach wdrożyliśmy nowy serwis wakacje.pl, nasza półka produktowa uległa istotnej rozbudowie, automatyzujemy procesy obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, konsekwentnie zwiększając jakość i poziomy sprzedaży. Za nami trzy akwizycje i istotne powiększenie zespołu na przestrzeni ostatnich lat. I w świetle tych zmian tylko jedna rzecz przez ostatnie 10 lat pozostawała niezmienna - to nasza identyfikacja wizualna i nasz logotyp. I na tym polu czas na zmianę, zmianę identyfikacji która będzie swoją pojemnością nadążała za tempem i wielowymiarowością rozwoju, jaki jest naszym udziałem - wymienia Dariusz Górzny.
Proces rebrandingu Wakacje.pl rozpoczęły 2 lata temu, jako kolejny etap wzmocnienia marki, zwiększania jej rynkowej wartości oraz wpisania się w aktualne trendy komunikacyjne. Po roku przerwy wywołanej pandemią projekt doczekał się finalizacji. Marka powierzyła zmianę doświadczonej agencji brandingowej BNA.
Wiele lat pracowaliśmy nad budowaniem świadomości marki i to nam się udało. Po roku nieobecności w mediach wracamy w nowej, odświeżonej odsłonie, która dotychczasowym klientom pozwoli odkryć nas na nowo, a tym nowym poznać nas w pełni naszych możliwości. Digitalowa forma logo i nowy język identyfikacji doskonale odpowiadają dzisiejszej konsumpcji mediów, a nam jako marce pozwolą na zwinną i elastyczną realizację wielu kampanii, o których już myślimy na najbliższy czas i kolejne lata - mówi Katarzyna Walczak, Dyrektor Marketingu Wakacje.pl, odpowiedzialna za zmianę wizerunku marki.
Kampania ogólnopolska z nowym brandingiem ruszy 17 maja.
Projekt dla Wakacje.pl był wyzwaniem. Koncept musiał z jednej strony łączyć przyjemny, pełen pozytywnych emocji, a zarazem różnorodny produkt skierowany do wszystkich, z siłą i pozycją marki, będącej liderem rynku agencyjnego w Polsce. Wakacje.pl są obecne na rynku ponad 20 lat, przez ostatnie 10 z tym samym logo. Finalny efekt jest zatem efektem intensywnej pracy nad istotą marki dzisiaj, z jej nowymi możliwościami i potrzebami - mówi Andrzej Rozen, Brand Consultant z agencji BNA.
Rebranding obejmie obydwa kanały sprzedaży i komunikacji - online i offline. W przestrzeni online zmiana zostanie wdrożona równocześnie we wszystkich formatach, jednocześnie marka rozpoczyna rebranding ponad 200 salonów stacjonarnych. Pierwsze 50 salonów zmieni się jeszcze w tym roku, a spójny, finalny efekt będzie widoczny maksymalnie do początku 2023 roku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowe logo Wakacji.pl
[2021-04-27 10:16 77.46.40.*]
tak jak nowe logo PZU tak nowe logo wakacje.pl JEST DO DUPY odpowiedz »
Nowe logo Wakacji.pl
[2021-04-27 14:01 5.174.103.*]
do dupy to jest papier toaletowy :) odpowiedz »
Nowe logo Wakacji.pl
[2021-04-27 18:03 178.235.169.*]
Twój komentarz jak i Twoje przemyślenia też;) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Więcej osób będzie mogło skorzystać z noclegów w hotelach
Jakie podatki płaci turystyka?
Mimo lat regiony chorują na porty lotnicze
Ryanair wprowadza opłaty za duży bagaż kabinowy
Wiceminister infrastruktury zapowiada przywrócenie lotów
Polscy organizatorzy powinni zarabiać znacznie więcej
Muzeum Auschwitz z prawie pięciokrotnym spadkiem liczby odwiedzających
Potężne problemy na brytyjskich lotniskach
Exim umożliwi turystom głosowanie
Aplikacje do współdzielenia przejazdów zyskują na popularności
Jak Polacy jeżdżą na citybreaki?
Narty we Francji bez certyfikatów sanitarnych?
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
LAST MINUTE weekend majowy Tunezja 2010, Monastir- Hotel Esp
Więcej pasażerów na greckich lotniskach
Orbis z nowym inwestorem strategicznym
Port Lotniczy Wrocław zostanie rozbudowany
Słabsza sprzedaż nie powinna niepokoić branży
Koleje Mazowieckie opowiadają się za lotniskiem w Modlinie
Jakie są ceny w Bułgarii?napoje, knajpki itp.??