TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Promocja atrakcji turystycznych w sieci

2023-05-04

Dolny Śląsk sprawdził jak działa Digital Marketing wśród atrakcji turystycznych. Konferencja na Wrocławskiej Akademii Biznesu ma przedstawić wynik badań oraz wnioski wyciągnięte podczas prac badawczych.

r e k l a m a


Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się, jak wypadły różnego rodzaju zabytki, muzea etc. w kwestiach prowadzenia Social Mediów, kontaktu z odbiorcami, prowadzenia swoich profili oraz opiniach Google. Jest to idealny moment, by podnieść wartość medialną i wizerunkową atrakcji w oparciu o zaprezentowane wyniki badań, a także przekazaną wiedze praktyczną przez specjalistów marketingu.

Wśród prelegentów znajdą się:
Jakub Feiga - dyrektor biura zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, aktywny działacz na rzecz turystyki na Dolnym Śląsku i osoba znająca branżę "od podszewki". Podsumuje wartości marketingowe w Internecie atrakcji naszego województwa i przedstawi możliwości kooperacyjne pomiędzy instytucjami.
dr Marta Drozdowska, prof. WAB - znawczyni turystyki w każdym aspekcie, prowadząca wiele badań krajowych i międzynarodowych. Główna badacz projektu, który zrodził konferencję. Na co dzień wykłada przedmioty turystyczne na WAB i piastuje stanowisko Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą.
Jakub Paczyński - prezes i twórca Kolejkowa, atrakcji turystycznej, która z pasji przeistoczyła się we flagową atrakcję Wrocławia i nie tylko. Modelarz z pasji opowie, w jaki sposób Kolejkowo realizuje swój Digital Marketing.
Magdalena Popielarczyk - specjalista ds. marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Przeprowadziła wiele kampanii Internetowych w Social Mediach. Wykłada także takie przedmioty jak "Digital Shapers i Digital Natives - komunikacja kontentowa" oraz "Budowanie wizerunku w sieci". Na konferencji zaprezentuje wartościowe i skuteczne rozwiązania do prowadzenia Digital Marketingu atrakcji turystycznych.

Wydarzenie odbędzie się w Auli Wrocławskiej Akademii Biznesu, ul. Ostrowskiego 22 Wrocław (rejestracja forms.office.com a także będzie transmitowane online www.facebook.com

Program konferencji
10:00-10:15 - POWITANIE - dr Roman Fulneczek, prof. WAB - Rektor WAB Adam Zawada - Prezes zarządu DOT
10:15-11:00 - WYNIKI BADAŃ DIGITAL MARKETINGU DOLNOŚLĄSKICH ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH - dr Marta Drozdowska, prof. WAB - Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
11:00-11:30 - BUDOWANIE WIZERUNKU ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH W SOCIAL MEDIA - Magdalena Popielarczyk - Kierownik Działu Marketingu
11:30-11:45 - PRZERWA KAWOWA
11:45-12:15 - DOBRE PRAKTYKI DIGITAL MARKETINGU NA PRZYKŁADZIE KOLEJKOWA - Jakub Paczyński - Prezes Zarządu Kolejkowa
12:15-12:45 - MOŻLIWOŚCI WSPÓLNEJ PROMOCJI ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH DOLNEGO ŚLĄSKA - Jakub Feiga - Dyrektor Biura Zarządu DOT
12.45-13:00 - PODSUMOWANIE



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja digital marketing atrakcji Wrocławska Akademia Biznesu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję