Promocja atrakcji turystycznych w sieci
Dolny Śląsk sprawdził jak działa Digital Marketing wśród atrakcji turystycznych. Konferencja na Wrocławskiej Akademii Biznesu ma przedstawić wynik badań oraz wnioski wyciągnięte podczas prac badawczych.
Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się, jak wypadły różnego rodzaju zabytki, muzea etc. w kwestiach prowadzenia Social Mediów, kontaktu z odbiorcami, prowadzenia swoich profili oraz opiniach Google. Jest to idealny moment, by podnieść wartość medialną i wizerunkową atrakcji w oparciu o zaprezentowane wyniki badań, a także przekazaną wiedze praktyczną przez specjalistów marketingu.
Wśród prelegentów znajdą się:
Jakub Feiga - dyrektor biura zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, aktywny działacz na rzecz turystyki na Dolnym Śląsku i osoba znająca branżę "od podszewki". Podsumuje wartości marketingowe w Internecie atrakcji naszego województwa i przedstawi możliwości kooperacyjne pomiędzy instytucjami.
dr Marta Drozdowska, prof. WAB - znawczyni turystyki w każdym aspekcie, prowadząca wiele badań krajowych i międzynarodowych. Główna badacz projektu, który zrodził konferencję. Na co dzień wykłada przedmioty turystyczne na WAB i piastuje stanowisko Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą.
Jakub Paczyński - prezes i twórca Kolejkowa, atrakcji turystycznej, która z pasji przeistoczyła się we flagową atrakcję Wrocławia i nie tylko. Modelarz z pasji opowie, w jaki sposób Kolejkowo realizuje swój Digital Marketing.
Magdalena Popielarczyk - specjalista ds. marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Przeprowadziła wiele kampanii Internetowych w Social Mediach. Wykłada także takie przedmioty jak "Digital Shapers i Digital Natives - komunikacja kontentowa" oraz "Budowanie wizerunku w sieci". Na konferencji zaprezentuje wartościowe i skuteczne rozwiązania do prowadzenia Digital Marketingu atrakcji turystycznych.
Wydarzenie odbędzie się w Auli Wrocławskiej Akademii Biznesu, ul. Ostrowskiego 22 Wrocław (rejestracja forms.office.com a także będzie transmitowane online www.facebook.com
Program konferencji
10:00-10:15 - POWITANIE - dr Roman Fulneczek, prof. WAB - Rektor WAB Adam Zawada - Prezes zarządu DOT
10:15-11:00 - WYNIKI BADAŃ DIGITAL MARKETINGU DOLNOŚLĄSKICH ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH - dr Marta Drozdowska, prof. WAB - Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
11:00-11:30 - BUDOWANIE WIZERUNKU ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH W SOCIAL MEDIA - Magdalena Popielarczyk - Kierownik Działu Marketingu
11:30-11:45 - PRZERWA KAWOWA
11:45-12:15 - DOBRE PRAKTYKI DIGITAL MARKETINGU NA PRZYKŁADZIE KOLEJKOWA - Jakub Paczyński - Prezes Zarządu Kolejkowa
12:15-12:45 - MOŻLIWOŚCI WSPÓLNEJ PROMOCJI ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH DOLNEGO ŚLĄSKA - Jakub Feiga - Dyrektor Biura Zarządu DOT
12.45-13:00 - PODSUMOWANIE
Komentarze
Tagi:
Dział atrakcje turystyczne:
Zapał Europejczyków do podróży nie
Dofinansowanie na projekty
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
LOT skarży decyzje w sprawie Air Berlin
Novaturas prezentuje wyniki przedsprzedaży
Prospekt emisyjny Novaturas zatwierdzony
Władze województwa zachodniopomorskiego apelują o przywrócenie ruchu przygranicznego
Turystka skazana na 8 lat więzienia za publikację na Facebooku
Wyniki testów na smartfonie? Air France testuje aplikację
Władze Wenecji przygotowały kary dla turystów
ITAKA kończy współpracę z największym agentem!
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania kryzysowego
Większość Polaków wyjedzie w ferie?
Ceny TUI Poland podkopują wartość pozostałych touroperatorów
Ministerstwo Finansów zmniejszyło minimalne sumy gwarancyjne dla touroperatorów
Pasażerowie pociągów otrzymają zwrot ceny biletu za opóźnienie?