Sopot zaprezentował nowy spot promocyjny
Sopocka Organizacja Turystyczna we współpracy z Urzędem Miasta Sopot stworzyła nowy spot promujący kurort.
Jego głównym celem jest pokazanie miasta jako miejsca, w którym można odetchnąć i zrelaksować się. Miasta wielu możliwości, w którym każdy może odpocząć w "swoim rytmie". Miasta, w którym zawsze jest co robić, ale atrakcje można dopasować do własnych potrzeb.
Pokazujemy Sopot, który oferuje dużo możliwości na spędzenie czasu wolnego na świeżym powietrzu oraz w kameralnych przestrzeniach spa. Chcemy pokazać, że chociaż Sopot cieszy się nieodmiennie popularnością wśród turystów, każdy znajdzie w nim przestrzeń dla siebie. Nasz przekaz to: zatrzymaj się w Sopocie (dosłownie i w przenośni) - poczuj zapach świeżego morskiego powietrza o poranku, smak regionalnych potraw, słonej wody, nieskrępowaną radość odkrywania miejsca i ludzi na nowo, skorzystaj z bogactwa natury i złap równowagę, a poczujesz się lepiej - Anna Golec-Mastroianni prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
Jak podkreśla Sopocka Organizacja Turystyczna, głównym bohaterem filmu jest miasto, a aktorzy grają role "drugoplanowe" są przewodnikami, którzy doświadczają go wszystkimi zmysłami.
Dla wielu powrót do "normalności" nadal nie jest łatwy i wciąż niepozbawiony lęku o zdrowie własne i bliskich nam osób. Dlatego właśnie postanowiliśmy stworzyć spot, w którym pokażemy mniej oczywiste oblicze Sopotu, choć to ono stało się podstawą jego rozwoju i dzisiejszej świetności. Sopot to nadal kurort i uzdrowisko, w którym można się zrelaksować, odpocząć, nabrać dystansu, spędzić czas na łonie natury - w zróżnicowany i atrakcyjny sposób - dodaje Anna Golec-Mastroianni.
Premiera spotu miała miejsce 01.07 na molo o godz. 21.30 w ramach inauguracji wydarzenia BNP Paribas Kino Letnie Sopot-Zakopane.
Spot będzie wyświetlany w ramach BNP Paribas Kino Letnie Sopot-Zakopane we wszystkich trzech lokalizacjach oraz - dzięki uprzejmości organizatorów - również na ekranach żeglugi mazurskiej prze całe lato.
Spot powstał we współpracy z firmą produkcyjną z Trójmiasta Poland By Locals w kooperacji z Jakubem Waśniewskim oraz Dominiką Waśniewską.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowy spot Sopotu
[2021-07-08 00:27 37.47.7.*]
Ładny tekst, fatalny lektor. Poprawnie, ale bez pomysłu - nie wiem, czy za godzinę cokolwiek będę z tego spotu pamiętać. Plus za hasło "daj się zaprosić do bycia razem", poza tym straszna nuda. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Po przylocie spoza Schengen będzie można zrobić test na polskim lotnisku?
Na lotnisku w Balicach powstanie stacja ładowania samochodów elektrycznych
Rzecznik MŚP: Bon turystyczny powinien być dla wszystkich płacących podatki
Czterech inwestorów chce uratować włoskiego przewoźnika
Mocna końcówka sezonu w biurach podróży
22 kwietnia rozpoczyna się Meetings Week Poland
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów turystycznych
Przewoźnik składa wniosek o ochronę przed roszczeniami wierzycieli
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
POT pomoże przedsiębiorcom w negocjacjach?
Ceny wakacji nieznacznie spadają
W Gdańsku znów działa ILS II kategorii
Gdańsk stworzy Park&Ride na czas Jarmarku św. Dominika
Marriott zapłaci karę za wyciek wrażliwych danych gości?
Które miasta cieszą się największą popularnością wśród turystów?
Festiwal browarnictwa w Muzeum Lniarstwa
Rząd zamyka szkoły, muzea i inne instytucje kultury
CIEKAWOSTKA KULINARNA ROKU 2011