Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Trójmiasto
- 2 ha z linią brzegową jeziora, nad morzem, dobra...
- okazja Telebim ekran LED 20 m2
- Specjalista ds turystyki Itaka
- Specjalista ds. turystyki
- INCOMING W UK
- Specjalista ds. sprzedaży - część etatu/ cały etat
- Rezydent turystyczny / Rezydentka turystyczna
- Specjalista ds. turystyki - praca hybrydowa
- obsługa punktu gastronomicznego

Baltic Express rozwija ofertę
Wspólne połączenia polskiego i czeskiego przewoźnika okazało się sukcesem. Podróż pociągami Baltic Express wybrało już 215 tysięcy pasażerów. Od połowy kwietnia podróż do Czech stanie się wygodniejsza, ponieważ w składzie nocnego pociągu będzie wagon sypialny.
Pociągi Baltic Express kursują już od trzech miesięcy. Pierwszy ruszył do Pragi pod koniec ubiegłego roku. PKP Intercity we współpracy z czeskim przewoźnikiem České Dráhy codziennie obsługuje 4 pary połączeń: trzy dzienne i jedno nocne. Pociąg pokonuje trasę Gdynia - Praga w 9 godzin. Z Poznania do stolicy Czech dojeżdża w 5 h 40 minut, a z Wrocławia 3 godziny 51 minut.
Połączenie ruszyło zimą, bardzo wielu pasażerów od razu wybrało podróże z PKP Intercity i Kolejami Czeskimi na nowej trasie. Spodziewamy się, że na wiosnę będziemy mieli kolejnych podróżnych, dlatego przygotowaliśmy nową usługę - wagon sypialny pozwalający jeszcze wygodniej podróżować z Czech do Polski - podsumował Janusz Malinowski, prezes zarządu PKP Intercity.
Od 14 kwietnia w składach Baltic Express pojawi się wagon sypialny PKP Intercity. W ramach pilotażu będzie jeździł do końca wakacji. Nocny pociąg z Pragi do Gdyni odjeżdża przed 19:00, z Gdyni rusza po 23:00. Do dyspozycji podróżnych będą 24 miejsca sypialne. PKP Intercity oraz České Dráhy będą obserwować zainteresowanie podróżnych tą usługą.
W skład pociągów Baltic Express wchodzą wagony w relacji międzynarodowej oraz krajowej. Na trasie Gdynia - Praga, kursują trzy czeskie wagony drugiej klasy oraz jeden wagon PKP Intercity pierwszej klasy. Na odcinku Wrocław - Praga pociągi są prowadzone przez nowoczesne lokomotywy wielosystemowe Vectron. W relacji krajowej, na trasie Wrocław - Gdynia, oprócz wagonów międzynarodowych kursują: dodatkowy wagon pierwszej klasy, wagon restauracyjny oraz pięć zmodernizowanych wagonów drugiej klasy. Łącznie na odcinku Gdynia - Wrocław pociągi kursują w składzie 11 wagonów i są obsługiwane przez nowoczesne polskie lokomotywy EU160. W wakacje pociąg będzie mógł być wydłużany o dodatkowe wagony.
Przejazdy można już kupować i za bilet z Gdyni zapłacimy od 59,90 euro, z Poznania od 54,90 euro, a z Wrocławia od 44,90 euro.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Enter Air prowadzi czarną
Krakowskie lotnisko chce walczyć z
Emirates zabezpiecza medyczne
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Starsze aktualności:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Compensa ubezpiecza turystów z nowym
Ceny wyjazdów delikatnie w
Enter Air prowadzi czarną
Krakowskie lotnisko chce walczyć z
Gastronomia się będzie zmieniać - pomogą drony i
Emirates zabezpiecza medyczne
eSky zachęca do wcześniejszych
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Jak sobie ułatwić komunikację z
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Ferie zimowe nie były w pełni
Macedonia Północna i Albania robią kolejny krok w stronę Unii Europejskiej
Katalonia: hotelarze wyrzucają funkcjonariuszy z obiektów
ONZ: odbudowa turystyki to konieczność
Branża turystyczna przypomina, że ECDC nie rekomenduje ograniczania podróży
17 osób dołączyło do grona Ambasadorów Kongresów Polskich
Niemcy złagodzą przepisy covidowe
UTK podsumowuje wakacyjne kontrole pociągów
Small Planet Airlines traci certyfikat
Ponad 22 tys. gości na Targach EuroGastro i WorldHotel 2019
Nowa atrakcja turystyczna w Wielkopolsce
Nowy szlak turystyczny w Gnieźnie
Biuro Primoris czy ktoś korzystał?