Yanosik może pomóc turystyce
Województwo pomorskie, jako pierwsze wypróbowało promocję w aplikacji dla kierowców. Projekt Yanosik, zatytułowany "Turystyka Regionu", wspomaga polską branżę turystyczną w promowaniu lokalnych atrakcji, zachęcając kierowców do eksplorowania interesujących miejsc w Polsce.
Widać już pierwsze rezultaty tego przedsięwzięcia w województwie pomorskim. Zgodnie z danymi Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej - atrakcje i zabytki, zgłoszone w aplikacji Yanosik, przyciągają obecnie zauważalnie większą liczbę turystów.
Jest to możliwe, dzięki bezpośredniemu informowaniu o atrakcjach turystycznych w aplikacji Yanosik, które znajdują się na wybranej trasie użytkownika. Dzięki temu, marka wspiera Regionalne Organizacje Turystyczne w promowaniu swojego obszaru oraz kierowców w odkrywaniu interesujących punktów w Polsce.
Pierwszym z regionów, który odkrył potencjał nowej funkcji Yanosik, zostało województwo pomorskie. Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) zdecydowała się na zaimplementowanie do aplikacji Yanosik 60 punktów z atrakcjami oraz zabytkami ze swojego regionu.
Informacje o atrakcjach turystycznych w województwie pomorskim zostały bardzo dobrze przyjęte przez kierowców i działania szybko przyniosły satysfakcjonujące dla PROT efekty. Według oficjalnych danych Yanosik, okolicę najniższego punktu w Polsce odwiedziło o ponad 44% więcej kierowców, aniżeli w ubiegłym roku, o prawie 39% zmotoryzowanych więcej odwiedziło obszar Twierdzy Wisłoujście, a obręb Wielbłądziego Garba w Krynicy zainteresował o ponad 34% więcej osób, niż w 2023 roku.
Jeszcze przed rozpoczęciem sezonu letniego, w którym odbywa się znacznie więcej podróży, wzrosła również popularność odwiedzin obszarów z atrakcjami turystycznymi, jak: most zwodzony w Małych Swornegaciach (+23%), Dom podcieniowy we wsi Trutnowy (+21%), Grodzisko Owidz (+18%), Muzeum Hymnu narodowego w Będominie (+16%), Muzeum w Pelplinie (+15%) i latarnia morska w Nowym Porcie (+14%).
Każdy użytkownik aplikacji Yanosik, który znajduje się na trasie ze zgłoszonymi przez Regionalne Organizacje Turystyczne lokalizacjami, otrzymuje już na 10 kilometrów przed komunikat graficzny z nazwą zabytku lub atrakcji oraz strzałką z opcją nawigacji bezpośrednio do punktu. Szybsze informowanie o regionalnej atrakcji turystycznej pozwoli na zaplanowanie zjazdu z wyprzedzeniem lub zorganizowanie przerwy w trasie w ciekawej lokalizacji. Kolejna informacja w aplikacji jest wyświetlana na 500 metrów przed atrakcją. Komunikat jest w formie banera, zawierającego nazwę zabytku lub atrakcji, ruchomą strzałkę kierunkową ze zmienną odległością do punktu.
Ponadto, każda atrakcja turystyczna ma specjalną ikonę na mapie, co pozwala kierowcom także wcześniejsze zaplanowanie odwiedzin w wybranej lokalizacji.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Wielkopolska promuje się
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Wakacyjne nieruchomości - ceny są ogromne
Koniec darmowego zwiedzania tureckiej atrakcji
Dzień Turystyki bez Barier na ITB
Komisja Europejska decyduje o pomocy publicznej dla kolejnych przewoźników lotniczych
Następca Alitalii rozpoczyna sprzedaż biletów
Od 1 kwietnia na Dominikanę tylko z e-biletem
Net Holiday wstrzymuje sprzedaż - agenci ryzykują?
Znamy program Meetings Week Poland 2019
Zmiany w zarządzie Sfinks Polska
Komunikat MSZ w sprawie śmierci polskiej turystki w Egipcie
Można legalnie otrzymać drugi paszport
Dla turystów, którzy byli kiedyś w Egipcie
Sfinks Polska:rentowność w górę, wynik netto w dół
Promocja książki Meetings by Default, or meetings by Design?
Rosja wprowadzi bezpłatne wizy turystyczne do obwodu kaliningradzkiego
Ośrodki narciarskie mogą działać. Są wytyczne
Ile osób odwiedziło województwo śląskie?