Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Salon Firmowy Itaka CH Czyżyny poszukuje osoby na...
- Specjalista ds.turystki - Gliwice
- Specjalista ds. grup
- Account Manager
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 14-15.04
- Dochodowe biuro podróży z licencją Organizatora
- Pilot wycieczek - Turcja
- Specjalista / Konsultant ds. Turystyki - Kutno
- Specjalista ds. sprzedaży Piła
- praca/ staż w biurze podróży

Pasażerowie linii lotniczych mają swojego rzecznika
2019-04-01W połowie grudnia ubiegłego roku sejm przyjął znowelizowaną ustawę Prawo Lotnicze, na mocy której miała powstać nowa instytucja - Rzecznik Praw Pasażerów.
r e k l a m a
1 kwietnia 2019 roku weszła w życie nowelizacja ustawy Prawo lotnicze, która stworzyła możliwość rozwiązywania z pasażerami sporów wynikających z rozporządzeń: 261/2004/WE i 2111/2005/WE w formie polubownej.
Wraz z nową ustawą 1 kwietnia 2019 roku przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego został powołany Rzecznik Praw Pasażerów, który będzie rozpatrywał skargi pasażerów w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego Piotra Samson do pełnienia funkcji Rzecznika Praw Pasażerów wyznaczył Renatę Piwowarską, wcześniejszą dyrektor Komisji Ochrony Praw Pasażerów.
Według ustawy postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, prowadzone przez Rzecznika Praw Pasażerów mają na celu polubowne rozwiązanie sporów konsumenckich, o których mowa w art. 205a ustawy Prawo lotnicze. Podstawowym celem tych postępowań jest wypracowanie takiego rozwiązania, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron.
Postępowania przed Rzecznikiem w zakresie sporów wynikających z rozporządzenia nr 261/2004/WE, dotyczą lotów wykonywanych z lotnisk znajdujących się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz lotów z krajów trzecich na te lotniska, obsługiwanych przez wspólnotowych przewoźników lotniczych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Powołano Rzecznika Praw Pasażerów
[2019-04-01 14:38 89.25.186.*]
świetny żart na prima aprilis :d prawie się nabrałem :d odpowiedz »
r e k l a m a
Powołano Rzecznika Praw Pasażerów
[2019-04-02 09:08 89.25.186.*]
NAdal podtrzymują też żart pryma aprilisowy .. Jajcarze :D odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Emirates prezentuje nową klasę ekonomiczną premium
Grecja notuje znaczny wzrost liczby turystów
Zakończono budowę zakopiańskiego hotelu
Sfinks Polska:rentowność w górę, wynik netto w dół
Promocja książki Meetings by Default, or meetings by Design?
Rosja wprowadzi bezpłatne wizy turystyczne do obwodu kaliningradzkiego
MROT zachęca do zwiedzania Mazowsza kamperem
Minister Sportu i Turystyki obchodzi swoje urodziny
Od 1 stycznia liczne zmiany dotkną podróżujących do Wielkiej Brytanii
Wakacyjne nieruchomości - ceny są ogromne
Koniec darmowego zwiedzania tureckiej atrakcji