Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Pilot z językiem hiszpańskim/ portugalskim
- Współpraca
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- KRAKÓW- specjalista ds. organizacji wyjazdów...
- Travelplanet Specjalista Ds. Turystyki 1/2 etatu
Sopot rozpoczyna kampanie promocyjną
Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. wysokim sezonem. Kampania pod hasłem "Widzimy się w Sopocie" pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie z jego szerokimi możliwościami aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. Pierwsze reklamy w ramach nowej kampanii pojawią się jeszcze w listopadzie.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Widzimy się w Sopocie..." i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje np. "na kawie", "jesienią", "na luzie", "z przyjaciółmi". Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i przekonać turystów do skorzystania z szerokiej oferty kulturalno-sportowej i bogatego zaplecza gastronomiczno-hotelowego, którym dysponuje miasto. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.
Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydent Sopotu. Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem - wystawy, wernisaże, spotkania - każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi SPA z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu. Pobyt i wypoczynek w Sopocie z pewnością pozostaną w pamięci na długo dodaje prezydenta.
W ramach kampanii, na stronie visit.sopot.pl utworzone zostały specjalne zakładki w języku polskim i angielskim (seeyouinsopot / widzimysiewSopocie), w których znajdziemy informacje o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu. Materiały promocyjne w ramach kampanii "Widzimy się w Sopocie" pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i Internecie. Będą też spoty radiowe oraz reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim. Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła "See you in Sopot" będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, a także na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie.
Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę zapewnia Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialnej za realizację kampanii.
Na potrzeby kampanii zrealizowana została sesja zdjęciowa. Jej bohaterowie - rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para pokolenia millenialsów, są przedstawieni naturalnie, podczas różnych aktywności, jak jazda na rowerze, pobyt w saunie czy spacer brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, m.in. wybrane instytucje kultury: Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator, a także lokale gastronomiczne i SPA. Druga część sesji zostanie zrealizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry będą wykorzystane m.in. do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych czy jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze. Kampania "Widzimy się w Sopocie" potrwa do końca marca 2025 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Polak zwycięzcą w międzynarodowym
Zmiany w radzie nadzorczej PLL
Specjalne połączenia lotnicze na jarmark
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Turystyka napędza Wirtualną
Jaki są plany Polaków na
Katastrofa statku turystycznego w
Sun & Snow: rośnie ilość apartamentów
Green Velo nominowana do tytułu rowerowej trasy roku w Holandii
Więcej partnerów przyłączyło się do Weekendu za pół ceny
Władze Wilna wprowadzają opłatę turystyczną
Atrakcja turystyczna odwołała grudniowe wycieczki
Prezes Sfinks Polska zrezygnował z miejsca w zarządzie
Wrześniowa sprzedaż goni sierpniową?
Kiedy hotelarz notorycznie obraża gości
Zdrojowa Hotels podsumowuje wakacje
KLM Cityhopper wprowadza nową koncepcję cateringu w klasie biznes
Booking Genius - rozlewają się toksyczne zniżki
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich turystów
Sąd UE rozpatrywał skargę Wizz Air
Termin wyłonienia nowego operatora viaTOLL może stanąć pod znakiem zapytania?