TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair informuje o lotach zastępczych i odszkodowaniach

Ryanair poinformował o postępach w procesie związanym z odwołaniem 2.100 lotów (ze 103.000) w ciągu najbliższych 6 tygodni.


Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane - łącznie 315.000 osób - w poniedziałek 18 września otrzymali pocztą elektroniczną informacje o zmianach. Zaoferowano im loty zastępcze lub odszkodowania zgodnie z rozporządzeniem 261/2004. (Liczba osób jest niższa niż pierwotnie zakładana tj. 390.000 z uwagi na fakt obłożenia lotów, które we wrześniu wyniosło 90%, natomiast w październiku 70%)

W środę, 20 września, do końca dnia, Ryanair zarezerwuje loty zastępcze we własnych samolotach 175.000 osób - ponad 55% wszystkich, których loty anulowano. Tego samego dnia rozpocznie się proces wypłaty pierwszych 63.000 odszkodowań (ponad 20% wszystkich, którym loty anulowano).

Przewoźnik poinformował o zatrudnieniu dodatkowych pracowników w Dziale Obsługi Klienta, co ma przyspieszyć tempo zamiany lotów i wypłaty odszkodowań.

Do końca tygodnia Ryanair przeanalizuje ponad 300.000 połączeń zastępczych i przedstawi je klientom, alternatywnie zaproponuje także wypłatę odszkodowania.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
odwołanie lotu ryanair linie lotnicze lot zastępczy odszkodowanie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję