Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Nowa kampania Lufthansy
Rusza kampania Lufthansy, inspirująca ludzi do wspólnych podróży i wspólnego zwiedzania. Przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby.
Na stronie www.lufthansameethalfway.com/pl można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.
Częścią kampanii Meet Halfway jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób, które umożliwią żyjącym w rozłące bliskim odkryć wspólnie nowe miejsce. Uczestnicy muszą opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku. Zdjęcie powinno być opatrzone hasztagiem #LufthansaMeetHalfway oraz punktami współrzędnymi miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii. Nagrodą są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do miejsca wspólnego spotkania - pierwszy z jednego z 9 lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń przewoźnika. Konkurs potrwa do 9 października. W trakcie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.
Kampania realizowana będzie w Internecie oraz poprzez spoty radiowe. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział transport:
Katowice Airport ostrzega przed
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Rainbow Tours zawarł umowę czarterową
Turyści nie wynajmą mieszkania na Majorce
Po zniesieniu wiz turyści częściej będą wybierać USA
Europejski Manifest Turystyczny: Uniknąć mozaiki środków bezpieczeństwa
Wpis na Facebooku może zaważyć na wyroku sądowym
Rozpoczęła się druga edycja konkursu Kompasy Vistuli
Hurghada: wycieczki z majatours
Linie lotnicze planują duże cięcia kosztów
Rekordowa liczba turystów na Cyprze
Czy za opóźnienie lotu łączonego w Hiszpanii można trafić przed niemiecki sąd?
Singapore Airlines liderem rankingu Travellers Choice 2019
Lufthansa i związek pilotów VC podpisują porozumienie
Decyzja o pomocy dla Condora nieważna?
Technologie, które mogą zdominować turystykę
Nawet darmowy pobyt w hotelu jeśli odstawisz smartfona
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
IGHP walczy o odmowę zatwierdzenia tabeli opłat za prawa autorskie i pokrewne
Hurghada: wycieczki z majatours