Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Polska kuchnia bardzo się zmienia?
Zdaniem restauratorki polska kuchnia w ostatnich latach bardzo się zmieniła. Transformacje spowodowane są głównie rosnącymi wymaganiami konsumentów. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na swoją dietę - dbają o jej różnorodność. Robią to przede wszystkim ze względu na swoje zdrowie.
Lara Gessler pełniła funkcję jurora w konkursie dwumiesięcznika "KUKBUK" adresowanym do producentów żywności, rzemieślników oraz właścicieli lokali gastronomicznych. Przyznaje, że podejście do kuchni w naszym kraju nieustannie się zmienia. Jej zdaniem jest z nim coraz lepiej.
Coraz więcej podróżujemy, próbujemy różnej kuchni i zaczynamy zauważać jakość. Produkty niszowe są pieczołowicie robione w gospodarstwach. Jednak dzięki dyskontom, które pokazują wiele konceptów, zaczynamy poznawać się na jakości i zaczynamy mieć potrzebę różnorodności w naszej diecie. To bardzo dobry kierunek - mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Lara Gessler.
Według restauratorki pandemia bardzo wpłynęła na konsumenckie wybory Polaków. Plusem bez wątpienia jest to, że wiele osób podczas kwarantanny zaczęło gotować i eksperymentować w kuchni. Nie wszystkie zmiany można jednak uznać za pozytywne.
Mamy obecnie mniej pieniędzy, jemy skromniej. Nie zawsze jedzenie polskich produktów wiąże się z oszczędzaniem. Częstokrotnie jest odwrotnie. Małe przedsiębiorstwa nie mają skali, która pozwoliłaby zaoferować niskie ceny i spowodować, że szersze grono odbiorców zacznie korzystać z produktów - zaznacza.
Lara Gessler zwraca uwagę na to, że wybory konsumenckie, a także rosnące wymagania kształtują rynek. Obecnie w Polsce pojawia się wiele marek spożywczych, które w swoim asortymencie mają produkty różnorodne, dobre jakościowo oraz smaczne. Według restauratorki przyszłość pod tym względem będzie wyglądać bardzo interesująco, ponieważ nowe pokolenie Polaków jest odważne, kreatywne i pewne swego.
W Polsce przybywa coraz więcej jakościowych marek. Wynika to z tego, że wracamy do korzeni, przestajemy się wstydzić tego, co polskie. Powracamy do receptur naszych dziadków, zaczynamy doceniać ziemię. Coraz więcej z nas tworzy własne przedsiębiorstwa. Mamy dużo większą dostępność, przewietrzone umysły, objechaliśmy kawałek świata w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Mamy więcej odwagi i coraz mniej kompleksów - zaznacza.
Bardzo duże możliwości daje internet. Dzięki niemu popularyzowane są nowe trendy kulinarne, ludzie mogą wymieniać się przepisami, a także śledzić działalność ulubionych marek i kucharzy.
Cały czas jest nam potrzebna promocja. Social media są bardzo demokratyczne i pozwalają, żeby o dobrych produktach dowiedziała się rzesza ludzi. W dobie telewizji byłoby to zupełnie nie do zrobienia. Teraz jest łatwiej. Potrzebna jest zarówno dobra wola producentów żywności niszowej, jak i wyostrzona ciekawość konsumentów - mówi Lara Gessler.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kilkadziesiąt zamkniętych kąpielisk nad Bałtykiem
Włochy: jesteśmy gotowi na przyjęcie turystów
Komisja Europejska przedstawia ścieżkę transformacji dla turystyki
Turcja zapowiada szybkie przywrócenie turystyki
Co Polacy wybrali na Sylwestra?
Orbis zaprasza na debatę poruszającą problem marnowania żywności
Travelist.pl analizuje tegoroczne trendy w turystyce
Pieczywo tematem konferencji gastronomicznej
Jak początek wakacji wpłynął na sprzedaż imprez turystycznych?
W ciągu trzech lat może zabraknąć pilotów
Nowy system usprawni pracę TFG?
Lizbona: Zabezpieczono popularne wśród turystów miejsca
Sfinks uruchomił portal do zamawiania posiłków
Norwegian aktualizuje wymagania dla załogi
Oddalono skargę do przetargu w Porcie Lotniczym Gdańsk
Problemy pracodawców z branży turystycznej tematem konferencji
Turyści będą mogli zwiedzić dotychczas niedostępne miejsca na Wawelu