Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Polskie Marki Turystyczne rozdane
W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się wręczenie tytułów w ramach projektu "Polskie Marki Turystyczne". W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT oraz Robert Andrzejczyk, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Polska jest chętnie wybieranym kierunkiem zarówno przez rodaków, jak i obcokrajowców. W 2018 roku Polacy odbyli o ponad 19% więcej podróży niż w roku 2015. Liczba przyjazdów turystów z zagranicy wzrosła o ponad 17%, aby ten trend utrzymać i wzmocnić istotna jest współpraca także na poziomie lokalnym, m.in. właśnie po to powstał projekt "Polskie Marki Turystyczne" - powiedział Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka.
Najlepsi zarządcy marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: "Polska Marka Turystyczna" (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz "Polska Marka Turystyczna - kandydat" (uczestnik, który pretenduje do tytułu "Polskiej Marki Turystycznej").
Tytuł "Polska Marka Turystyczna":
- Marka Beskidy
- Kraina Lessowych Wąwozów
- Lublin
- Śląsk Cieszyński
- Toruń
Tytuł "Polska Marka Turystyczna - kandydat":
- Jura Krakowsko-Częstochowska
- Mazury Zachodnie
- Puszcza Białowieska
- Szlak wokół Tatr
- Zamość
- Ziemia Świętego Krzyża
Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu "Polska Marka Turystyczna", otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.
Projekt "Polskie Marki Turystyczne" został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on także wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju.
Polskie Marki Turystyczne to projekt, który ma popularyzować w Polsce turystykę zrównoważoną i zadbać o rozwój obszarów, które są prawdziwymi perłami na mapie Polski. Mogą one swoim pięknem i atrakcyjnością zainteresować nie tylko naszych rodaków, ale również coraz liczniejszą grupę zagranicznych turystów. POT zapewni głównym laureatom kampanię promocyjną na rynku krajowym i zagranicznym. Wykorzystamy do promocji tych obszarów m.in. targi turystyczne, zaprosimy tam dziennikarzy i blogerów oraz zorganizujemy dla ich zarządców warsztaty marketingowe. Zwycięzcy mogą także liczyć na promocję na narodowym portalu turystycznym i w social mediach POT - powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Realizacja projektu przyczynia się do wzmacniania wizerunku Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, opartej o bogate zasoby kulturowe i przyrodnicze. Jego celem jest również poprawa jakości zarządzania rozwojem turystyki, podniesienie jakości świadczonych usług oraz zracjonalizowanie prowadzonych działań marketingowych na poziomie lokalnym i regionalnym tak, aby ułatwić zarządzanie i promocję tzw. regionów turystycznych wykraczających poza granice administracyjne.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pierwsze certyfikaty polskich marek turystycznych rozdane
[2019-09-19 03:22 51.158.69.*]
Jakoś ani POT, ani MSiT nawet się nie zająknie, że to pomysł byłego wiceministra turystyki Dawida Laska, usuniętego przez zawistnego Bańkę /rekord świata w dymisjach zastępców!!/. Co prawda nie wiadomo, czy autor chciałby, żeby kojarzono z nim tą karykaturalnie wypaczoną, obecnie realizowaną edycję polskich marek?? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział hotele, pensjonaty:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
PIT o sytuacji polskich turystów w Grecji
Komisja Europejska chce wydłużenia obowiązywania przepisów dotyczących certyfikatów covidowych
Trzy polskie restauracje wyróżnione we francuskim rankingu
Uszkodzenie opony na pasie startowym można uznać za okoliczność nadzwyczajną?
KE chce usprawnienia systemu zarządzania ruchem lotniczym
Polacy zainteresowani koronacją?
Jesienią wystartuje nowy europejski przewoźnik lotniczy
TUgether: Rządowa pomoc nie dotarła do wielu potrzebujących firm
Gastronomowie złożyli pozew przeciw Skarbowi Państwa
Polska dołączyła do systemu unijnych certyfikatów szczepień
Hotelarze z optymizmem patrzą w Nowy Rok
Liczba przyjazdów turystycznych poprawia się, ale ciągle jest dużo poniżej poziomu sprzed pandemii
Jest nowy wiceminister odpowiedzialny za turystykę