Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. turystyki - Salon Firmowy ITAKA...
- Konsultant ds. podróży służbowych
- Asystent-ka w biurze podróży Warszawa Bielany
- Specjalista ds. turystyki językowej / Warszawa
- SALES MANAGER / Kierownik Oddziału
- Kierownik w salonie Wakacje.pl Częstochowa
- Pilot - GRECJA
- Specjalista ds. turystyki z doświadczeniem Gdańsk
- Specjalista ds. turystyki - TUI FR M1 Poznań
- Pilot Meksyk
eSky zmienia model obsługi klienta
Armatis Polska przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie na niezmienionym poziomie. Dla Armatis to z kolei okazja do rozszerzenia współpracy z eSky, a także możliwość dostępu do zasobów ludzkich na nowym rynku pracy.
Armatis współpracuje z Grupą eSky od kliku lat, dostarczając nam usługę zewnętrznego biura obsługi naszych klientów m.in. na terenie Polski. To sprawdzony i zaufany partner, dlatego zdecydowaliśmy się także powierzyć mu prowadzenie działu obsługi klientów w Bułgarii, w wygodnym dla nas modelu outsourcingowym. Jesteśmy umówieni na długoletnią współpracę - powiedziała Ewelina Kołodziej-Tyczka, Contact Center Director w eSky.
Ta transakcja ma dla nas charakter strategiczny, bo daje nam możliwość zacieśnienia i rozszerzenia współpracy z Grupą eSky. Jednocześnie umożliwiła nam przejęcie bardzo doświadczonego zespołu agentów na terenie Bułgarii. Planujemy rozbudować ten zespół, który docelowo będzie także pracował dla innych klientów Armatis korzystających z naszych usług multilingualnych. Bułgaria, kraj o ugruntowanym rynku usług BPO, zapewnia dostęp do wielu dobrze wykształconych pracowników, znających języki powiedział Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska.
Przedstawiciel Armatis dodał także, że w oparciu o te nowe zasoby Armatis chce szybko rozszerzyć swoją ofertę wielojęzycznego contact center, a także zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjne stawki za tego typu usługi zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów firmy. Grupa eSky jest właścicielem platformy turystycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej globalnie w ponad 50 krajach.
eSky za sprawą przejęcia od chińskiego koncernu Fosun Tourism Group najstarszej marki turystycznej Thomas Cook (wraz liczącym ok. 80 osób zespołem) planuje szybki rozwój swojej działalności w zakresie dynamicznych pakietów wakacyjnych w Wielkiej Brytanii.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky zmienia model obsługi
Enter Air uruchamia hangar poza
Dział transport:
eSky zmienia model obsługi
Enter Air uruchamia hangar poza
Starsze aktualności:
Najlepszy Produkt Turystyczny Wielkopolski
Enter Air uruchamia hangar poza
Ryanair rozwija loty z
Obiekty noclegowe zanotowały wzrost liczby gości w pierwszym
Udany wrzesień na Lotnisku
Niemcy krytykowani za przywrócenie kontroli
Rainbow przedłuża umowy z
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargi na Pakiet
TFP zacznie wypłacać pieniądze, zamiast je
Włochy sprzeciwiają się nowej polityce bagażowej Wizz Air i Ryanair
Które paszporty mają największą siłę?
Nadmorscy hotelarze apelują do ministerstwa
Przedsiębiorcy mogą się zgłaszać do akcji Polska Zobacz Więcej
Wypadek w atrakcji turystycznej - są ofiary
11 Polaków wśród 100 najbardziej wpływowych osób w branży MICE
PZOT: Sprzedaż w biurach rośnie
Środki ostrożności na ITB Berlin
Rozporządzenie wprowadzające nowe ograniczenia opublikowane
Katastrofa samolotu czarterowego w RPA
Air France-KLM przedstawia strategię na nadchodzące 5 lat
Lufthansa umożliwi dokonanie płatności przy stanowiskach odprawy
Rząd rozszerzy pomoc dla firm turystycznych
Rośnie ruch na lotniskach regionalnych
Organizator turystyki złożył wniosek o ogłoszenie niewypłacalności
Ryanair zapłaci wysokie odszkodowanie pasażerce