Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...

eSky zmienia model obsługi klienta
2024-10-17Armatis Polska przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie na niezmienionym poziomie. Dla Armatis to z kolei okazja do rozszerzenia współpracy z eSky, a także możliwość dostępu do zasobów ludzkich na nowym rynku pracy.
r e k l a m a
Armatis współpracuje z Grupą eSky od kliku lat, dostarczając nam usługę zewnętrznego biura obsługi naszych klientów m.in. na terenie Polski. To sprawdzony i zaufany partner, dlatego zdecydowaliśmy się także powierzyć mu prowadzenie działu obsługi klientów w Bułgarii, w wygodnym dla nas modelu outsourcingowym. Jesteśmy umówieni na długoletnią współpracę - powiedziała Ewelina Kołodziej-Tyczka, Contact Center Director w eSky.
Ta transakcja ma dla nas charakter strategiczny, bo daje nam możliwość zacieśnienia i rozszerzenia współpracy z Grupą eSky. Jednocześnie umożliwiła nam przejęcie bardzo doświadczonego zespołu agentów na terenie Bułgarii. Planujemy rozbudować ten zespół, który docelowo będzie także pracował dla innych klientów Armatis korzystających z naszych usług multilingualnych. Bułgaria, kraj o ugruntowanym rynku usług BPO, zapewnia dostęp do wielu dobrze wykształconych pracowników, znających języki powiedział Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska.
Przedstawiciel Armatis dodał także, że w oparciu o te nowe zasoby Armatis chce szybko rozszerzyć swoją ofertę wielojęzycznego contact center, a także zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjne stawki za tego typu usługi zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów firmy. Grupa eSky jest właścicielem platformy turystycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej globalnie w ponad 50 krajach.
eSky za sprawą przejęcia od chińskiego koncernu Fosun Tourism Group najstarszej marki turystycznej Thomas Cook (wraz liczącym ok. 80 osób zespołem) planuje szybki rozwój swojej działalności w zakresie dynamicznych pakietów wakacyjnych w Wielkiej Brytanii.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział transport:
Groźba strajku w PKP
Przesiadki w Paryżu będą
Lipcowy rekord w Katowice
Starsze aktualności:
Baza noclegowa na delikatnym
Itaka podpisuje nową umowę z
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę
eSky zmienia model obsługi
Najlepszy Produkt Turystyczny Wielkopolski
Obiekty noclegowe zanotowały wzrost liczby gości w pierwszym
Niemcy krytykowani za przywrócenie kontroli
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargi na Pakiet
Włochy sprzeciwiają się nowej polityce bagażowej Wizz Air i Ryanair
Rozporządzenie wprowadzające nowe ograniczenia opublikowane
Katastrofa samolotu czarterowego w RPA
Air France-KLM przedstawia strategię na nadchodzące 5 lat
PZOT: Sprzedaż w biurach rośnie
Miasta upominają się o opłatę turystyczną
Itaka nagrodziła olimpijczyków
Rząd rozszerzy pomoc dla firm turystycznych
Rośnie ruch na lotniskach regionalnych
Organizator turystyki złożył wniosek o ogłoszenie niewypłacalności
Ryanair zapłaci wysokie odszkodowanie pasażerce
Lufthansa umożliwi dokonanie płatności przy stanowiskach odprawy
Środki ostrożności na ITB Berlin
Które paszporty mają największą siłę?
Nadmorscy hotelarze apelują do ministerstwa
Przedsiębiorcy mogą się zgłaszać do akcji Polska Zobacz Więcej
Wypadek w atrakcji turystycznej - są ofiary