Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
Grecki Urząd Podatkowy zachęca turystów do zabierania paragonów
W ramach walki z uchylaniem się od płacenia podatków przez greckich przedsiębiorców, tamtejsze władze podatkowe ponownie rozpoczęły kampanię "Apodixi Please", zachęcając turystów, aby prosili o rachunki za dokonywane transakcje - poinformował serwis GTP.
Grecki Niezależny Urząd Dochodów Publicznych (AADE) po raz kolejny rozpoczął kampanię "Apodixi Please", która informuje turystów o przysługujących im prawach konsumenckich i wzywa ich do zabierania rachunków za transakcje w Grecji. "To takie proste powiedzieć po grecku: "Apódixi please"! zachęca AADE - "Używając swojej karty i prosząc o rachunek pomagasz greckiej administracji podatkowej pobierać podatki, które są już wliczone w cenę, którą płacisz. Praktycznie przyczyniasz się do finansowego ożywienia Grecji i oferujesz nam możliwość zapewnienia Ci jeszcze lepszych usług następnym razem, gdy przyjedziesz do naszego kraju" .
Poprzez kampanię AADE zamierza podjąć walkę z uchylaniem się od płacenia podatków, które w popularnych greckich ośrodkach turystycznych jest na porządku dziennym.
Plakaty kampanii "Apodixi Please" można zobaczyć w strefach odbioru bagażu na wszystkich głównych lotniskach w Grecji (Ateny, Saloniki, Chania, Mykonos, Santorini, Korfu, Rodos itp.). Kampania pojawia się również na wybranych zagranicznych stronach internetowych poprzez banery.
"Restauracje, bary, kawiarnie, sklepy i ogólnie rzecz biorąc, prawie wszyscy dostawcy towarów są zobowiązani do posiadania elektronicznych kas fiskalnych i nie mogą wystawiać pokwitowań, które są pisane odręcznie lub drukowane na zwykłym papierze" wyjaśnia AADE na stronie internetowej, zaznaczając, że wszyscy dostawcy towarów i usług w Grecji są zobowiązani do wystawiania rachunków swoim klientom.
Turyści są również informowani, że nie są zobowiązani do zapłaty, jeśli nie otrzymają paragonu za usługę.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
TOO: opieszałość MSiT jest
ECTAA krytykuje Pakiet
Długie weekendy listopadowe również
Starsze aktualności:
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
TUI wznawia działalność, pierwsi turyści już w hotelach
Włochy sprzeciwiają się nowej polityce bagażowej Wizz Air i Ryanair
Itaka nagrodziła olimpijczyków
Rząd rozszerzy pomoc dla firm turystycznych
Rośnie ruch na lotniskach regionalnych
Organizator turystyki złożył wniosek o ogłoszenie niewypłacalności
Czy wystraszeni konsumenci będą kupować zagraniczne wycieczki?
PZOT: Sprzedaż w biurach rośnie
Środki ostrożności na ITB Berlin
Które paszporty mają największą siłę?
Nadmorscy hotelarze apelują do ministerstwa
Przedsiębiorcy mogą się zgłaszać do akcji Polska Zobacz Więcej
eSky zmienia model obsługi klienta
Lufthansa umożliwi dokonanie płatności przy stanowiskach odprawy
Rozporządzenie wprowadzające nowe ograniczenia opublikowane
Katastrofa samolotu czarterowego w RPA
Air France-KLM przedstawia strategię na nadchodzące 5 lat