Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Jak POT promuje Polskę podczas ITB?
Polska Organizacja Turystyczna promuje Polskę na targach ITB Berlin 2019, które rozpoczęły się w środę 6 marca i potrwają do niedzieli 10 marca 2019 roku. W inauguracji polskiego stoiska oprócz prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Roberta Andrzejczyka uczestniczyła również sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.
W 2018 roku do Polski przyjechało 19,3 mln turystów z zagranicy, z czego co trzeci to Niemiec - tak wynika z szacowań Ministerstwa Sportu i Turystyki. Nasi sąsiedzi, jak pokazują dane turystyczne, coraz częściej zainteresowani są polską ofertą turystyczną. "Niemcy są dla nas bardzo ważnym rynkiem przyjazdowym. W 2018 roku Polskę odwiedziło blisko 6 mln turystów z tego kraju. Co jednak najważniejsze, stale wydłuża się czas pobytu naszych zachodnich sąsiadów w Polsce. Już teraz najbardziej popularne są podróże objazdowe trwające od 8 do 10 dni" - powiedziała podczas targów Anna Krupka, sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
Podczas ITB Berlin Polska Organizacja Turystyczna po raz pierwszy zaprezentowała w pełnej krasie nowoczesne, wychodzące poza utarte schematy Polskie Stoisko Narodowe.
"Nowy projekt stoiska pozwala nam na pokazanie walorów naszego kraju w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób. Najbardziej cieszą nas jednak opinie wystawców, którzy doceniają z jednej strony jego funkcjonalność, a z drugiej piękno i wysokiej jakości materiały. Wygląd stoiska dopełniają piękne akwarele Tytusa Brzozowskiego, które w oryginalny sposób obrazują miasta Polski" - tłumaczy prezes POT Robert Andrzejczyk.
Polską ofertę turystyczną w ramach stoiska narodowego, które mierzy 752 mkw, prezentuje prawie 80 wystawców i podwystawców. Motywem przewodnim promocji Polski w Berlinie jest turystyka miejska i aktywna, a także kulinaria. Polska Organizacja Turystyczna prezentuje m.in. ofertę Krakowa, który otrzymał tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019 r. Drugiego dnia targów odwiedzający polskie stoisko mogli skosztować specjalnie przygotowanych na tę okazję dań kuchni polskiej przyrządzonych przez szefa kuchni krakowskiej restauracji "Pod Aniołami".
W aranżacji Polskiego Stoiska Narodowego wykorzystano także polskie jabłka. Na turystów czekają kosze z polskimi owocami. Wyświetlane są także filmy promujące produkty, które otrzymały Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej. Przedstawiciele multimedialnego centrum Hydropolis wykonują na scenie eksperymenty, które wyjaśniają właściwości fizyczne i chemiczne wody. Cześć z nich to widowiskowe pokazy z użyciem suchego lodu, czyli zamrożonego dwutlenku węgla o temperaturze ok. -80 stopni Celsjusza. Z kolei Zespół Śpiewaczy Flisaków Pienińskich zabawia gości pieśniami góralskimi, a na scenie recital fortepianowy prezentuje Marcin Masecki, który wykonuje m.in. utwory z filmu "Zimna Wojna".
W ramach Polskiego Stoiska Narodowego, po raz drugi na targach ITB w Berlinie, zorganizowane zostało stoisko promujące polską turystykę prozdrowotną. Odwiedzający mogą zapoznać się z ofertą polskich szpitali, klinik, uzdrowisk oraz obiektów spa&wellness, a także porozmawiać z ekspertami związanymi z turystyką medyczną. Można skorzystać z tlenoterapii, wziąć udział w warsztatach robienia naturalnych kosmetyków lub w quizie zachęcającym do odwiedzenia Polski.
Nowością dla berlińskiej publiczności jest bez wątpienia obecność na narodowym stoisku Polskiego Związku Piłki Siatkowej, który nie tylko zaprasza zagranicznych turystów do odwiedzenia kraju siatkarskich mistrzów świata, ale także zachęca kibiców do przyjechania na tegoroczne Mistrzostwa Europy kobiet, które odbędą się m.in. w Łodzi.
"Nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej po zdobyciu przez drużynę męską w zeszłym roku drugiego z rzędu mistrzostwa świata. Chcemy promować Polskę jako kraj sportu i zapraszać turystów na liczne imprezy. Są one bowiem okazją nie tylko do tego, aby zobaczyć sport na najwyższym poziomie, ale to także możliwość doświadczenia wyjątkowej atmosfery, którą potrafią na trybunach wytworzyć polscy kibice" - tłumaczył prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Pierwsze trzy dni targów przeznaczone są dla branży, w weekend hale będą także dostępne dla turystów. W ubiegłym roku teren targów odwiedziło 170 tys. osób.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT promuje Polskę na targach ITB Berlin 2019
[2019-03-08 16:53 212.47.247.*]
Byłam w czwartek, stoisko znacznie zmniejszone, niemal bez polskich touroperatorów. Osobiście bardzo mnie raziły dominujące tytuły POLEN. Przecież zawsze wśród potencjalnych turystów zagranicznych promowallśmy POLSKĘ!!! odpowiedz »
POT promuje Polskę na targach ITB Berlin 2019
[2019-05-30 11:31 94.254.210.*]
Czy wolałabyś, żeby Niemcy na targach w Polsce reklamowały się jako "Niemcy" czy jako "Deutschland"? odpowiedz »
POT promuje Polskę na targach ITB Berlin 2019
[2019-03-10 11:06 86.63.97.*]
Stoisko jest zawsze słabe ,większość wystawców czytaj urzędników nie mówi po niemiecku co najwyżej po angielsku. Promocja Polski jest słaba ,Zmniejsza się ilość turystów grupowych przyjeżdżających z Niemiec.
Marek Krygowski pilot wycieczek niemieckich odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Dlaczego warto otworzyć biuro podróży Wakacje.pl?
TUI w rozkroku pomiędzy wojną a rosyjskim akcjonariuszem
Lufthansa wykorzystuję pozycję lidera
Obiecujący początek roku dla greckiej turystyki
Obowiązkowe e-faktury jeszcze nie tak szybko
Wyłoniono Turystyczne Skarby Małopolski
Wyrok TSUE w sprawie strajku pilotów
Piwowarzy chcą m.in jednolitej stawki VAT dla gastronomii
Kontrowersyjna umowa zakupu hotelu podpisana
Lufthansa zapowiada nowe połączenia
Bilety POLREGIO dostępne przez kolejną aplikację
PLL LOT podpisuje porozumienie o współpracy ze Szkołą Orląt
Greckie hotele zapowiadają walkę z marnowaniem żywności
Pandemia przysłużyła się karawaningowi?
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4 minuty
Turystyka nad Bałtykiem - najtaniej w Posce