Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Udogodnienia dla pasażerów w Lufthansie
Pasażerowie podróżujący Lufthansą będą mogli rozpocząć podróż znacznie bardziej zrelaksowani - od teraz będą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie.
Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed startem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.
Chcesz zmienić miejsce lub anulować odprawę? Chcesz aktywować elektroniczne oznaczenie bagażu w domu lub pobrać elektroniczne wersje czasopism? Wszystkie usługi, z których klienci mogli korzystać do tej port, są teraz również dostępne w ramach zautomatyzowanej procedury odprawy. Usługa ta jest oferowała na rejsy w obrębie strefy Schengen, a także na podróż autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus. Automatyczna odprawa nie jest możliwa, gdy podróż obejmuje odcinki poza strefą Schengen - w takich przypadkach pasażerowie będą musieli odprawić się ręcznie. Każdy, kto nie chce już korzystać z usługi, może dezaktywować opcję w dowolnym momencie na swoim profilu Klienta. Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogą zarejestrować się w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. Usługa będzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.
W ubiegłym roku Lufthansa otrzymała nagrodę "IATA Fast Travel Platinum Award" za szeroki zakres możliwości samoobsługowych. IATA nagradza nią linie lotnicze, które oferują co najmniej 80% usług w zakresie odprawy, przyjęcia na pokład lub nadania bagażu w opcji samoobsługowej.
Lufthansa iD jest kluczem do spersonalizowanych podróży. Po szybkim i prostym procesie rejestracji, podróżujący mogą zalogować się na laptopie, tablecie lub smart fonie za pomocą swojego adres e-mail. Następnie mają oni możliwość zapisywania danych osobowych i preferencji (np. preferowanego miejsca, posiłku czy lotniska) w swoim profilu i ich zmiany w dowolnym momencie. Przyspiesza to proces rezerwacji, ponieważ przechowywane informacje, takie jak imię i nazwisko, dane kontaktowa lub dane dotyczące płatności są automatycznie wypełnianie podczas rezerwacji rejsu.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Chorwacja znosi ograniczenia wjazdowe
Rekordowy rok dla czeskiej turystyki
Małgorzata Chechlińska na wolności
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Egipt i Turcja powracają do łask liderów turystyki?
TUNEZJA-TOWARZYSZKA PILNIE POSZUKIWANA!
Trwają prace nad Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Turystów
Jakich wakacji szukano w Polsce
85 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się czwartej fali pandemii
Nowe udogodnienia w strefie Kiss & Fly na Lotnisku Chopina
Atrakcyjne połączenie LOT na wakacje
Dla kogo oferta współlokatora w ciemno w niemieckim Neckermannie?
Chińskie władze chcą usunięcia Tajwanu z rozkładów lotów