Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- Salon Firmowy Itaka Kraków CH Czyżyny
- Specjalista ds.turystki - Gliwice
- Ekspert ds wakacji
- Specjalista ds. grup
- Account Manager
- Ekspert ds. wakacji - Łódź
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 14-15.04


Udogodnienia dla pasażerów w Lufthansie
2018-01-29Pasażerowie podróżujący Lufthansą będą mogli rozpocząć podróż znacznie bardziej zrelaksowani - od teraz będą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie.
r e k l a m a
Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed startem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.
Chcesz zmienić miejsce lub anulować odprawę? Chcesz aktywować elektroniczne oznaczenie bagażu w domu lub pobrać elektroniczne wersje czasopism? Wszystkie usługi, z których klienci mogli korzystać do tej port, są teraz również dostępne w ramach zautomatyzowanej procedury odprawy. Usługa ta jest oferowała na rejsy w obrębie strefy Schengen, a także na podróż autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus. Automatyczna odprawa nie jest możliwa, gdy podróż obejmuje odcinki poza strefą Schengen - w takich przypadkach pasażerowie będą musieli odprawić się ręcznie. Każdy, kto nie chce już korzystać z usługi, może dezaktywować opcję w dowolnym momencie na swoim profilu Klienta. Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogą zarejestrować się w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. Usługa będzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.
W ubiegłym roku Lufthansa otrzymała nagrodę "IATA Fast Travel Platinum Award" za szeroki zakres możliwości samoobsługowych. IATA nagradza nią linie lotnicze, które oferują co najmniej 80% usług w zakresie odprawy, przyjęcia na pokład lub nadania bagażu w opcji samoobsługowej.
Lufthansa iD jest kluczem do spersonalizowanych podróży. Po szybkim i prostym procesie rejestracji, podróżujący mogą zalogować się na laptopie, tablecie lub smart fonie za pomocą swojego adres e-mail. Następnie mają oni możliwość zapisywania danych osobowych i preferencji (np. preferowanego miejsca, posiłku czy lotniska) w swoim profilu i ich zmiany w dowolnym momencie. Przyspiesza to proces rezerwacji, ponieważ przechowywane informacje, takie jak imię i nazwisko, dane kontaktowa lub dane dotyczące płatności są automatycznie wypełnianie podczas rezerwacji rejsu.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Połączenie będzie utrzymane również na
Starsze aktualności:
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
Chorwacja znosi ograniczenia wjazdowe
Rekordowy rok dla czeskiej turystyki
Małgorzata Chechlińska na wolności
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Egipt i Turcja powracają do łask liderów turystyki?
TUNEZJA-TOWARZYSZKA PILNIE POSZUKIWANA!
Trwają prace nad Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Turystów
Jakich wakacji szukano w Polsce
85 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się czwartej fali pandemii
Nowe udogodnienia w strefie Kiss & Fly na Lotnisku Chopina
Atrakcyjne połączenie LOT na wakacje
Dla kogo oferta współlokatora w ciemno w niemieckim Neckermannie?
Chińskie władze chcą usunięcia Tajwanu z rozkładów lotów