Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Zobacz także
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu krótkoterminowego
Normy emisji spalin dla autobusów będą jeszcze bardziej rygorystyczne?
W czwartek, 12 października Komisja Ochrony Środowiska Naturalnego, Zdrowia Publicznego i Bezpieczeństwa Żywności w Parlamencie Europejskim przyjęła stanowisko w sprawie zmiany unijnych przepisów dotyczących homologacji typu i nadzoru rynku pojazdów silnikowych (Euro 7) większością 52 głosów za, 32 przeciw i 1 wstrzymującym się.
Europosłowie zgodzili się z zaproponowanymi przez Komisję poziomami emisji substancji zanieczyszczających (takich jak tlenki azotu, cząstki stałe, tlenek węgla i amoniak) z samochodów osobowych i proponują dodatkowy podział emisji na trzy kategorie w przypadku lekkich pojazdów użytkowych w zależności od ich masy. W przyjętym tekście zaproponowano bardziej rygorystyczne limity emisji spalin przez autobusy i pojazdy ciężkie, w tym poziomy emisji dla emisji w rzeczywistych warunkach jazdy. Obowiązujące obecnie normy emisji (Euro 6/VI) miałyby obowiązywać do 1 lipca 2030 r. dla samochodów osobowych i dostawczych oraz do 1 lipca 2031 r. dla autobusów i ciężarówek (w porównaniu odpowiednio do lat 2025 i 2027 zgodnie z propozycją Komisji).
Posłowie chcą dostosować unijne metodologie obliczeń i limity emisji cząstek hamulcowych i współczynnika ścierania opon do międzynarodowych standardów opracowywanych obecnie przez Europejską Komisję Gospodarczą ONZ. Zasady te miałyby dotyczyć wszystkich pojazdów, także tych elektrycznych. Tekst zawiera również wyższe minimalne wymagania dotyczące trwałości akumulatorów do samochodów osobowych i dostawczych niż te zaproponowane przez Komisję.
Inne proponowane środki obejmują:
- Aktualny ekologiczny paszport pojazdu (EVP) zawierający informacje takie jak zużycie paliwa, stan akumulatora, limity emisji, wyniki okresowych przeglądów technicznych;
- Bardziej rygorystyczne wymagania dotyczące żywotności pojazdów, silników i systemów kontroli zanieczyszczeń;
- Obowiązek instalowania na pokładzie systemów monitorowania szeregu parametrów, takich jak nadmierna emisja spalin, rzeczywiste zużycie paliwa i energii oraz stan akumulatora trakcyjnego;
- Szczegółowe zasady dla małych i bardzo małych producentów.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
MSiT chce 10 strategii dla
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Dział aktualności dnia:
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Udogodnienia dla pasażerów w Lufthansie
POT: Zostań Rekomendowanym Organizatorem 2018-2020
Grecja oblegana przez niemieckich turystów?
Wypadek autokaru w Turcji. Wielu Polaków rannych
Nowe ograniczenia weszły w życie
TUNEZJA-TOWARZYSZKA PILNIE POSZUKIWANA!
Chorwacja znosi ograniczenia wjazdowe
Rekordowy rok dla czeskiej turystyki
Małgorzata Chechlińska na wolności
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Egipt i Turcja powracają do łask liderów turystyki?
Trwają prace nad Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Turystów
Jakich wakacji szukano w Polsce
85 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się czwartej fali pandemii
Nowe udogodnienia w strefie Kiss & Fly na Lotnisku Chopina
Atrakcyjne połączenie LOT na wakacje
Dla kogo oferta współlokatora w ciemno w niemieckim Neckermannie?
gdzie jest gorąco w styczniu i w miarę niedrogo?