Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


AirHelp ubezpieczy bagaże podróżnych
AirHelp wprowadza ubezpieczenie bagażu.
W ramach AirLuggage podróżujący automatycznie, w ciągu kilku dni dostają odszkodowanie w przypadku zagubienia, opóźnienia lub uszkodzenia ich bagażu. Jest ono wypłacane niezależnie od rekompensaty, którą otrzymują od linii lotniczych w związku z opóźnionym lub odwołanym lotem.
AirLuggage chroni pasażerów przed zakłóceniami związanymi z bagażem - uzyskują oni 150 euro rekompensaty za każdą sztukę bagażu rejestrowanego, która zostanie zagubiona lub dotrze do miejsca docelowego z opóźnieniem. Obejmuje ona maksymalnie 4 sztuki bagażu rejestrowanego odprawione na nazwisko pasażera.
Odszkodowanie trafia na konto pasażera w ciągu pięciu dni roboczych, przy czym podróżujący nie muszą nawet uzasadniać, co znajdowało się w ich bagażu. Wystarczy, że podadzą numer raportu PIR (Raport Niezgodności Własności), który otrzymają w punkcie zgłaszania zagubionego bagażu. Jeśli tylko bagaż rejestrowany nie dotrze do miejsca docelowego, podróżujący powinni udać się do punktu zgłaszania zagubionego bagażu na lotnisku i poprosić o numer Raportu Niezgodności Własności. Podają go kontaktując się z nami, co jest podstawą do wypłaty odszkodowania. W ciągu pięciu dni przekazujemy odszkodowanie na konto wskazane przez klientów - i to niezależnie od tego, jak szybko zostanie znaleziony ich bagaż - tłumaczy Tomasz Pawliszyn, CEO AirHelp.
Z nowego ubezpieczenia mogą korzystać posiadacze pakietu AirHelp Plus Complete, którego roczny koszt został teraz obniżony do 49,99 euro.
Zapewniamy pasażerom pełne wsparcie i ochronę. Na każdym etapie swojej podróży, na czacie mogą korzystać z pomocy i wsparcia ekspertów AirHelp. W każdej chwili mogą sprawdzić, czy ich lot kwalifikuje się do odszkodowania, a następnie ubiegać się o odszkodowanie za opóźnione, odwołane i przepełnione loty. Elementem tego pakietu jest także ubezpieczenie AirPayout na wszystkie przyszłe podróże, które niedawno wprowadziliśmy. Dodatkowo, posiadacze Pakietu Complete mogą korzystać z ponad 1100 luksusowych poczekalni lotniskowych na całym świecie, jeśli ich lot zostanie zakłócony - uzupełnia Tomasz Pawliszyn.
Wprowadzone niedawno ubezpieczenie AirHelp Plus jest dodatkową rekompensatą dla podróżujących za niedogodności. W sytuacji, jeśli jakikolwiek lot w ramach podróży jest opóźniony o ponad trzy godziny lub odwołany (na mniej niż siedem dni przed odlotem) bądź też przekierowany, podróżujący z ubezpieczeniem AirPayout, automatycznie w ciągu pięciu dni roboczych otrzymują 100 euro. Jednocześnie, nadal mają prawo ubiegać się o pełną kwotę odszkodowania wynikającą z zakłóceń lotów, zgodnie z obowiązującymi regulacjami (Rozporządzenie WE nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady).
Ze statystyk AirHelp wynika, że w pierwszym półroczu zakłócenia lotnicze utrudniły podróż ponad 1,55 milionom pasażerów startującym z polskich lotnisk. Aż 45 tysięcy z nich musiało zmienić swoje plany, ponieważ ich loty zostały anulowane. Ponad 106 tysięcy pasażerów, których dotknęły lotnicze zakłócenia - zgodnie z europejskim prawem - może domagać się rekompensaty.
Tylko w czerwcu 339 tysięcy wylatujących z polskich lotnisk spotkało się z utrudnieniami, ponieważ ich lot był opóźniony lub anulowany. Ponad 12 tysięcy osób musiało poradzić sobie z ponad 3 godzinnym opóźnieniem lotu, a prawie 9,5 tysiąca osób zmienić plany z powodu odwołanego wylotu. Zgodnie z wyliczeniami AirHelp, ponad 24,8 tysięcy pasażerów, których dotknęły w czerwcu w Polsce lotnicze zakłócenia może domagać się rekompensaty.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Warsaw Presidential Hotel z
Wyrok w sprawie kolejnej skargi
Michał Fijoł znów prezesem PLL
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
NIK wskazuje na nieprawidłowości przy projekcie CPK
Jakie szkolenia znajdą się na Tour Salonie?
Chorwacja znosi ograniczenia wjazdowe
Rekordowy rok dla czeskiej turystyki
Małgorzata Chechlińska na wolności
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Normy emisji spalin dla autobusów będą jeszcze bardziej rygorystyczne?
Trwają prace nad Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Turystów
Jakich wakacji szukano w Polsce
85 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się czwartej fali pandemii
Nowe udogodnienia w strefie Kiss & Fly na Lotnisku Chopina