TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Od jutra Lidl w Polsce będzie sprzedawać wycieczki!

2017-09-11

Lidl Polska jutro startuje ze sprzedażą imprez - na wstępie planowane jest mocne wejście z promocjami np. do Włoch za 1299zł. Potwierdzają się zatem wcześniejsze doniesienie na temat uruchomienia sprzedaży wyjazdów także w Polsce.

r e k l a m a


W wielu sklepach już widać zainstalowane witryny do wystawiana gazetek promocyjnych (przy wyjściu z zakupami).





Firma w Polsce będzie agentem biur podróży i sprzedaż rusza od 12 września. Jak powiedział dla Portalu Spożywczego Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska Lidl od początku swojej działalności w Polsce wprowadzał innowacyjne formaty. Tę drogę przechodziliśmy razem z naszymi klientami badając ich potrzeby i zachowania. Zadaliśmy sobie któregoś dnia pytanie, jak doświadczenie zakupowe w naszych sklepach możemy przenieść na inne obszary działalności. Pierwszy raz zaangażowałem się w rozwijanie usługi Lidl Podróże w Rumunii, w której w latach 2011-2015 zajmowałem stanowisko prezesa firmy Lidl. W Rumunii projekt wystartował w 2016 roku, jednak nie miałem możliwości, aby go dokończyć, ponieważ w trakcie przygotowań do jego realizacji zostałem poproszony, aby rozwijać firmę Lidl w Polsce. Po powrocie do kraju zastanawiałem się nad wprowadzeniem takiego konceptu biznesowego u nas, jednak do uruchomienia marki Lidl Podróże potrzebna była osoba z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w branży turystycznej. Taką osobą był Adam Dudziński. Prace nad projektem trwały rok. Cieszymy się, że możemy udostępnić tę usługę także w naszym kraju.

Firma podjęła także już pierwsze działania promocyjne na Facebooku, gdzie zachęca do obserwowania swojego profilu i oczekiwania informacji o promocyjnych wyjazdach.





Lidl będzie groźnym konkurentem dla biur - ma ponad 650 sklepów w Polsce, jego strona notuje 10 milionów wizyt miesięcznie (dla porównania tesco.pl ok. 4,5 mln wizyt/miesiąc, a np. wakacje.pl ok. 5 mln wizyt/miesiąc i travelplanet.pl to ok. 3,3 mln wizyt/miesiąc - choć oczywiście tych liczb nie można wprost porównywać), a profil Facebook Lidla liczy ponad milion fanów. Oczywiście sprzedaż będzie telefoniczna, bądź on-line - nie ma co sobie wyobrażać kasowania wycieczki w kasie.

Teraz dużo zależy od tego jaką ofertę zaproponuje Lidl i czy będzie ona wystarczającej jakości względem oczekiwań klientów, którzy nie ukrywajmy są u nas kuszeni renomą firmy gwarantującą m.in. lepszą jakość (tanich!) produktów. Wstępne informacje mówią o współpracy z Rainbow i Volare Travel. W Niemczech pod marką Lidl-Reisen działa sprzedaż wycieczek innych organizatorów jak i sprzedaż własnych imprez z Lidl Holidays.

Więcej o ofercie turystycznej w Lidlu można przeczytać w aktualności Jakie wycieczki można kupić w Lidlu?



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lidl podróże wycieczki sprzedaż


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję