TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Od jutra Lidl w Polsce będzie sprzedawać wycieczki!

Lidl Polska jutro startuje ze sprzedażą imprez - na wstępie planowane jest mocne wejście z promocjami np. do Włoch za 1299zł. Potwierdzają się zatem wcześniejsze doniesienie na temat uruchomienia sprzedaży wyjazdów także w Polsce.


W wielu sklepach już widać zainstalowane witryny do wystawiana gazetek promocyjnych (przy wyjściu z zakupami).





Firma w Polsce będzie agentem biur podróży i sprzedaż rusza od 12 września. Jak powiedział dla Portalu Spożywczego Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska Lidl od początku swojej działalności w Polsce wprowadzał innowacyjne formaty. Tę drogę przechodziliśmy razem z naszymi klientami badając ich potrzeby i zachowania. Zadaliśmy sobie któregoś dnia pytanie, jak doświadczenie zakupowe w naszych sklepach możemy przenieść na inne obszary działalności. Pierwszy raz zaangażowałem się w rozwijanie usługi Lidl Podróże w Rumunii, w której w latach 2011-2015 zajmowałem stanowisko prezesa firmy Lidl. W Rumunii projekt wystartował w 2016 roku, jednak nie miałem możliwości, aby go dokończyć, ponieważ w trakcie przygotowań do jego realizacji zostałem poproszony, aby rozwijać firmę Lidl w Polsce. Po powrocie do kraju zastanawiałem się nad wprowadzeniem takiego konceptu biznesowego u nas, jednak do uruchomienia marki Lidl Podróże potrzebna była osoba z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w branży turystycznej. Taką osobą był Adam Dudziński. Prace nad projektem trwały rok. Cieszymy się, że możemy udostępnić tę usługę także w naszym kraju.

Firma podjęła także już pierwsze działania promocyjne na Facebooku, gdzie zachęca do obserwowania swojego profilu i oczekiwania informacji o promocyjnych wyjazdach.





Lidl będzie groźnym konkurentem dla biur - ma ponad 650 sklepów w Polsce, jego strona notuje 10 milionów wizyt miesięcznie (dla porównania tesco.pl ok. 4,5 mln wizyt/miesiąc, a np. wakacje.pl ok. 5 mln wizyt/miesiąc i travelplanet.pl to ok. 3,3 mln wizyt/miesiąc - choć oczywiście tych liczb nie można wprost porównywać), a profil Facebook Lidla liczy ponad milion fanów. Oczywiście sprzedaż będzie telefoniczna, bądź on-line - nie ma co sobie wyobrażać kasowania wycieczki w kasie.

Teraz dużo zależy od tego jaką ofertę zaproponuje Lidl i czy będzie ona wystarczającej jakości względem oczekiwań klientów, którzy nie ukrywajmy są u nas kuszeni renomą firmy gwarantującą m.in. lepszą jakość (tanich!) produktów. Wstępne informacje mówią o współpracy z Rainbow i Volare Travel. W Niemczech pod marką Lidl-Reisen działa sprzedaż wycieczek innych organizatorów jak i sprzedaż własnych imprez z Lidl Holidays.

Więcej o ofercie turystycznej w Lidlu można przeczytać w aktualności Jakie wycieczki można kupić w Lidlu?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lidl podróże wycieczki sprzedaż


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję